Автор: Володимир
Дата: 2007-05-14 12:51:59
"Рынок спортивного снаряжения хотя и несколько неоднороден, однако отличается громадной емкостью. Его годовой совокупный объем продаж составляет около 40 млрд. долл., что больше емкости как рынка спортивной обуви (20 млрд. долл.), так и рынка спортивной одежды (38 млрд. долл.)." - цитата.
Цікаво яка питома частка тіньового ринку спортивного обладнання і скільки становить вона для країн СНД)))
Доречі зустрічав досить непогані підробки, які нічим!!! не поступаються оригіналам, а ціна значно нижча. Відомі компанії за рахунок гудвілу отримують додатковий (20-40 %) прибуток.
А на рахунок специфічних виробів: "что резиновый ковш — это прототип бейсбольной перчатки, которую компания планирует представить на рынок в начале 1999 года." - то роль маркетингу 4Р в компаніях класу Nike, Adidas, Puma, займає визначну роль від знаходження ніші на ринку та відповідно клієнта до надання післяпродажних послуг. Кажуть, що d% витрат на проектування, просування виробів+ інші маркетингові засоби займає від 10 % собівартості.
|
|