|
Гумор у бізнесі: топ-23 першоквітневих кампаній 2023 року
Перше квітня — єдиний день у році, коли люди та організації мають повну свободу виражати своє почуття гумору. Компанія Stand-Up Strategist, яка відстежує та оцінює найкращі присвячені цій даті корпоративні кампанії по всьому світу протягом багатьох років, представила свій рейтинг топ-23 першоквітневих кампаній 2023 року
|
|
|
Thinkers50: Рейтинг управлінських мислителів 2023 року
Thinkers50 оголосив свій Рейтинг управлінських мислителів 2023 року та лауреатів дев’яти нагород за видатні досягнення. Вдруге поспіль рейтинг Thinkers50 очолила Емі Едмондсон (Amy Edmondson) із Гарвардської школи бізнесу
|
|
|
CEO Outlook 2023: Обережність, оптимізм та орієнтири на майбутнє
Оскільки економічна та геополітична невизначеність продовжує затьмарювати бізнес-ландшафт, утримання витрат під контролем є головним питанням порядку денного на 2023 рік для керівників вищої ланки в усьому світі. Але нове дослідження Boston Consulting Group (BCG) — The CEO Outlook — показує, що занепокоєння у найближчій перспективі не послаблює рішучість більшості керівників зміцнювати конкурентоспроможність своїх компаній
|
|
|
Fast Company: Найінноваційніші компанії світу 2023 року
Видання Fast Company оприлюднило черговий список найбільш інноваційних компаній світу (The World’s Most Innovative Companies of 2023). Окрім традиційного рейтингу 50 найінноваційніших компаній світу, цього року дослідження охопило 540 організацій, які представляють 54 галузі, включаючи штучний інтелект, доповнену та віртуальну реальність, ігри та багато іншого
|
|
|
Brand Finance опублікував рейтинг найдорожчих і найсильніших брендів світу 2023 року
Згідно щорічному звіту Global 500 від Brand Finance, технології залишаються найціннішою галуззю, на яку припадає близько 15% від загальної вартості рейтингу, при цьому ритейл знову посідає друге місце, а банківський сектор — третє. Amazon з оцінкою у $299,3 млрд став найдорожчим брендом у світі в 2023 році. На другому місці — Apple, а на третьому — Google.
|
|
|
Головні виклики для L&D-лідерів у 2023 році
Оскільки ми всі продовжуємо працювати в новому гібридному світі, дослідники з The Ken Blanchard Companies® захотіли дізнатися, як лідери справляються з постійними змінами, що відбуваються в їхньому робочому середовищі. Вони опитали понад 700 HR- та L&D-професіоналів, які представляють організації усіх розмірів. Основна увага приділялася питанням найму та утримання персоналу, з особливим акцентом на залучення працівників
|
|
|
KPMG 2022 CEO Outlook: Стратегії зростання в турбулентні часи
Компанія KPMG опублікувала своє восьме щорічне опитування керівників компаній CEO Outlook. Воно ґрунтується на думках 1 325 CEO, які діють на 11-ти світових ринках, і дає уявлення про їхні 3-річні прогнози щодо бізнес- та економічного середовища
|
|
|
84% директорів зі стратегії бачать цінність передових технологій
Як показало нове дослідження Monitor Deloitte, 84% опитаних директорів зі стратегії (Chief Strategy Officer, CSO) згодні з тим, що передові технології, такі як інтелектуальна автоматизація, предиктивна аналітика, штучний інтелект та машинне навчання, а також віртуальна, доповнена та змішана реальність, будуть відігравати все більш важливу роль як стратегічні інструменти для свого бізнесу
|
|
|