Найпопулярнішими брендами в блогосфері є Microsoft, Google та Amazon.com, пише Marketing Media Review із посиланням на видання Brandweek.
Дослідження провело маркетингове агентство Zeta Interactive. Отримані дані не тільки враховують кількість згадувань того чи іншого бренда в блогах, але й загальну тональність (характер відгуків — позитивний або негативний) кожного згадування.
До Топ-10 також увійшли такі техно-бренди, як Apple, Blackberry і Sony, автомобільна корпорація Honda, виробник спортивного одягу Nike і дві великі мережі супермаркетів Wal-Mart і Target.
Як пояснив Аль ДіГуїдо (Al DiGuido), генеральний директор Zeta Interactive, корпорація Microsoft змогла завоювати лідерство в рейтингу за допомогою стратегії агресивної реклами, що містить у собі вдалу рекламну кампанію "Мисливці за ноутбуками" ("Laptop Hunters" від агенції Crispin, Porter + Bogusky), а також дебют пошукової системи Bing. "Блогери, згадуючи Microsoft, часто використовують у своїх дискусіях такі прикметники, як "легкий", "ефективний" і "кращий", що сприяло лідерству корпорації в цьому рейтингу", — говорить ДіГуїдо.
Три бренда з Топ-10 — Target, Wal-Mart і Amazon.com — прийшли зі споживчого середовища, що свідчить про збільшення уваги до вартості роздрібних товарів. Wal-Mart є лідером (90%) по показниках позитивної тональності, хоча в цілому в рейтингу займає 10-е місце.
Honda є єдиним брендом у сегменті автомобілів, що представлений у рейтингу. На думку Zeta Interactive, це результат фінансової кризи в промисловій сфері США. Два інших автовиробники Ford і Chery торік увійшли в Топ-22, але тоді не враховувався тон і відгуки, з якими згадуються бренди. Американські блогери не скупилися на критику автомобілів цих виробників, що істотно понизило їх місця в рейтингу.
Корпорація Sony — бренд із найвищим відсотком негативних відгуків (71%), що потрапив у Топ-10. Крім того, найбільшу кількість негативних відгуків мережі збирають бренди Visa, Verizon, Motorola і Kmart.
Результати дослідження зайвий раз підтверджують той факт, що зі швидкістю звуку в інтернет-середовищі може поширюватися як негативна, так і позитивна інформація, тому маркетологи не можуть недооцінювати й залишати без уваги такий канал як соціальні медіа. Просування в блогосфері є хорошою альтернативою традиційним засобам реклами і при грамотному підході може істотно вплинути на лояльність споживачів до того чи іншого бренду.