Мережа супермаркетів Wal-Mart була визнана найдорожчим брендом у світі за оцінкою агентства Brand Finance. За результатами дослідження BrandFinance Global 500, вартість бренду Wal-Mart була оцінена в 41,4 млрд. доларів.
Друге місце цього року посіла компанія Google, яка у минулому рейтингу займала лише п'яту позицію. Однак завдяки масовому розвитку Інтернету у світі цей бренд за рік подорожчав майже на п'ять мільярдів доларів — з 29,3 до 36,2 млрд. доларів.
Coca-Cola цього року опустилася на одну позицію і посідає третє місце з 34,8 млрд. доларів.
Також у першу десятку найдорожчих брендів увійшли такі компанії, як IBM із вартістю 33,7 млрд. доларів. Microsoft цього року опустилася на одну позицію й посіла п'яте місце — 33,6 млрд. доларів. General Electric стабільно займає шосту позицію з 32 млрд. доларів. Далі йдуть корпорації, які потрапили в ТОП-10, але їхня вартість бренда не дотягла до 30 млрд. доларів — Vodafone, Telecoms, HSBC, HP і Toyota.
Стрімким зростанням цього року відзначився іспанський банк Santander, ціна бренда якого злетіла на 136% — до 25,6 млрд. доларів. Це дозволило йому переміститися з 41-го на 20-те місце. У цілому торік фінансовий сектор відзначився відмінними показниками. Бренди в цьому сегменті в сукупності подорожчали на 129 мільярдів доларів.