Найбільш соціально-відповідальні компанії 2012-го року
Консалтингова компанія Reputation Institute склала рейтинг найбільш соціально-відповідальних компаній 2012-го року (2012 CSR
RepTrak™ 100 Study). Лідером рейтингу стала американська компанія Microsoft.
На думку експертів Reputation Institute Microsoft має найкращу репутацію в області корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) у світі згідно даним 2012-го року. Саме ця компанія отримала найкращий результат у категоріях Громадянство, Робоче місце і Управління. Варто відзначити, що на початку 2000-х років Microsoft звинувачували у використанні нею домінуючого положення на ринку для підвищення споживчих цін і здійснення тиску на конкурентів.
У топ-10 найбільш соціально відповідальних компаній також потрапили Google, Walt Disney, BMW, Apple, Daimler, VW, SONY, LEGO і Colgate-Palmolive.
У цілому, як відзначають експерти, багато зі 100 найавторитетніших компаній у світі недостатньо роблять для того, щоб показати всю міць своїх ініціатив у сфері корпоративної соціальної відповідальності.
"Для компанії, щоб отримати репутацію в бізнесі, необхідно заслужити довіру і підтримку у клієнтів і зацікавлених сторін. Соціальна відповідальність є одним з основних факторів довіри і репутації. Але 50-60% споживачів не впевнені в тому, що найбільші компанії в світі є соціально відповідальними, відкритими і прозорими в своїй діяльності, і є хорошими роботодавцями, а це означає, що компанії неправильно демонструють свою корпоративну соціальну відповідальність", — заявив Каспер Нільсен (Casper Nilsen), керуючий партнер Reputation Institute.
Головні тренди дослідження:
Тільки 6% опитаних сприймають топ-100 компаній хорошими корпоративними громадянинами.
Тільки 17% респондентів довіряють тому, що компанії обіцяють у своїй рекламі і маркетингу.
Лише 19% респондентів довіряють тому, що компанії говорять в офіційних повідомленнях.
54% опитаних погодилися з тим, що Microsoft є соціально-відповідальною компанією, що дозволило їй зайняти першу позицію в категорії Управління.
Компанія Walt Disney перемогла у категорії Громадянство. 50% респонднетів визнали компанію Walt Disney хорошим корпоративним громадянином.
Google посів перше місце у категорії Робоче місце. 50% респондентів погодились, що Google є привабливим місцем для роботи і що він відноситься до своїх співробітників добре.
Жодна компанія на всіх 15-ти ринках не посіла топові позиції КСВ, що доводить, наскільки складно компаніям експортувати свою репутацію.