Компанія Apple другий рік поспіль стала найдорожчим світовим брендом за версією Brand Finance. Вартість бренду збільшилася на $ 16,7 млрд. і становила $ 87,3 млрд. Однак вартість головного конкурента Apple, Samsung, зростає швидше, а значить, через кілька років корейці можуть перегнати американського гіганта.
Вартість бренду компанії Samsung зростає більш швидкими темпами: за рік вона збільшилася з $ 38,19 млрд. до $ 58,77 млрд., а в глобальному рейтингу компанія піднялася з шостого на друге місце, витіснивши Google на третє місце. Вартість бренду Google росла повільніше — з $ 47,46 млрд. до $ 52,13 млрд. Ще в 2011 році бренд стояв на першому місці в рейтингу.
Опустилася в рейтингу і компанія Microsoft — з третього на четверте місце, вартість бренду подешевшала на $ 277 млн. — з $ 45,81 млрд. до $ 45,53 млрд. Компанія Walmart залишилася на п'ятому місці, а вартість її бренду виросла з $ 38,32 млрд. до $ 42,30 млрд.
З четвертого на шосте місце в рейтингу опустилася компанія IBM. Це найбільше падіння в цьому році в десятці. Вартість бренду IBM впала з $ 39,13 млрд. до $ 37,72 млрд. На сьомому місці опинилась корпорація General Electric, вартість якої зросла з $ 33,21 млрд. до $ 37,16 млрд. Бренд Amazon.com опустився з восьмої на десяту сходинку в рейтингу, його вартість зросла з $ 28,66 млрд. до $ 36,78 млрд. З восьмої на дев'яту позицію опустився бренд компанії Coca-Cola (з $ 31,08 млрд. до $ 34,20 млрд), який в 2007-2008 роках був найдорожчим брендом. Бренд телекомунікаційного оператора Verizon у 2013-му році піднявся в рейтингу з 12-го на 10-е місце (з $ 27,61 млрд. до $ 30,72 млрд).
Сумарна оцінка брендів, що беруть участь в рейтингу, склала $ 3,7 трлн.
"В оцінці бренду дуже важлива його популярність і затребуваність у споживачів, оскільки людина швидше купить продукт відомого йому бренду", — вважає голова експертної ради Superbrands Стівен Челіотіс. — "Споживачі часто бояться витратити гроші на купівлю продукту того бренду, який вони не знають. Не дивно, що споживачі частіше звертаються до тих брендам, назви яких їм знайомі все життя", — пояснює він.