Корпорація Apple увосьме визнана найбільш інноваційною компанією світу, згідно з дослідженням The Boston Consulting Group (BCG). Найближчим суперником Apple в цьому році стала корпорація Samsung, яка з 2008-го року піднялася в рейтингу з 26-го на 2-е місце, відтіснивши Google на 3-е. У цілому, найбільш інноваційними залишаються технологічні та телекомунікаційні компанії, але до них завдяки відродженню галузі поступово підтягуються виробники автомобілів.
BCG представила щорічний рейтинг 50 найбільш інноваційних компаній світу (The Most Innovative Companies 2013), який виходить з 2005-го року. Рейтинг складається на основі результатів опитування понад 1,5 тис. глав компаній із різних країн світу. Автори рейтингу відзначають, що лідерами у сфері інновацій як і раніше залишаються телекомунікаційні та технологічні компанії. Так, у першій п'ятірці їх чотири, у першій десятці — п'ять. При цьому всі вісім років перше місце в рейтингу займає Apple. А от Google, яка з 2006-го по 2012-ий рік незмінно отримувала 2-е місце, тепер змушена була відступити на 3-е під натиском Samsung, яка здійснила з 2008-го року стрибок з 26-го на 2-е місце. Крім них у першу п'ятірку входять також Microsoft (4-е місце) і Toyota (5-те), а в першу десятку — IBM, Amazon, Ford, BMW і General Electric.
Але незважаючи на явне домінування технологічних і телекомунікаційних компаній, у рейтингу вже чітко простежується тенденція зростання обсягу інновацій у світових автовиробників, що намітилася в минулому році. Так, у першій десятці вже три виробника автомобілів — Toyota, Ford і BMW, а до цього там була лише Toyota. У першу двадцятку ввійшли General Motors (13-е), що піднявся за рік на 16 позицій, Volkswagen (14-е), що здійснив ще більш різкий стрибок, піднявшись на 31 позицію, Hyundai (17-е) піднявся на 7 позицій і Audi (19-е) — на 6 позицій. Крім того, повернулися до рейтингу та ввійшли у першу 20-ку компаній відсутні в минулому році Honda (18-е) і Daimler (20-е). Вперше в рейтинг увійшла компанія Tesla, виробник електромобілів, посівши 41-е місце.
Рейтинг цього року також містить кілька нововведень. Так, учасникам опитування вперше запропонували оцінити рівень використання інновацій у власних компаніях. Близько 20% респондентів назвали рівень високим, інші 20% — низьким, інші 60% — середнім. Крім того, в нинішній рейтинг була вперше включена категорія «Перспективні компанії» для молодих і відносно невеликих компаній, що вже заявили про себе в області інновацій. Більшість таких компаній працюють у сфері соціальних медіа, мобільних додатків і «хмарних» послуг, і практично всі вони використовують мобільні платформи.