Coca-Cola названа найрозумнішим брендом у світі, а Unilever — найрозумнішим рекламодавцем у світі в рейтингу Warc 100 2014-го року.
У трійку найрозумніших брендів також потрапили McDonald's і Vodafone, а за найрозумнішим рекламодавцем Unilever слідують PepsiCo і, знову ж, Coca-Cola.
Warc складає рейтинг, стежачи за більш ніж 1700 переможцями в 75-ти різних конкурсах, і ставить бали, виходячи з престижності отриманих нагород.
Як зазначила CEO Warc Луїза Ейнсворт (Luisa Ainsworth): "Ці рейтинги показують, які компанії дійсно використовують маркетингові комунікації для створення своїх кампаній. Warc 100 дозволяє клієнтським компаніям простежити за досягненнями їхньої маркетингової активності і побачити, як компанії здатні зв'язати креативність із бізнес-показниками".