Оціночна вартість бренду Amazon склала $ 98,98 млрд., що на 59% більше у порівнянні з минулим роком. Хоча доходи Amazon у третьому кварталі 2016-го року виявилися нижчими за прогнозовані, звіт підкреслив прагнення бренду охопити нові категорії і території. І оскільки бренд вже зайшов на територію бізнес-послуг, фірмової торгової марки, електроніки, FMCG та інтернету речей, складно уявити сектор бізнесу, в якому Amazon не знайшов би для себе місця.
До першої п'ятірки потрапили також Alibaba, Home Depot, Walmart і IKEA.
За даними звіту, принаймні три цифрових бренда увійшли в топ-10. Окрім Amazon і Alibaba, на 10-му місці опинився eBay з вартістю в $ 11,51 млрд. Цікаво, що у глобальному рейтингу "прописалися" лише два британських бренда: Tesco (15-те місце) і M&S (24-те).
Загальна вартість топ-25 брендів між 2015 і 2016 роками зросла на 7%.