Автентичні бренди цінують не тільки мілленіали, а й представники інших поколінь. Такі висновки нового дослідження Cohn & Wolfe. Компанія також представила рейтинг брендів, яким покупці довіряють найбільше в світі.
Глобально, 91% покупців відзначили, що хотіли б винагородити бренд за автентичність, порекомендувавши його друзям або купивши продукт. Більш того, 62% купили б продукт бренду, який, на їхню думку, є автентичним, або зацікавилися б покупкою продукту в майбутньому.
«Покупці розумні. Вони розуміють, що брендам і компаніям необхідно заробляти, але немає причин, за якими бренд не може заробляти і не брати до уваги той вплив, який він здійснює на спільноти і людей, на їхню купівельну базу, — відзначили в Cohn & Wolfe. — Покупці очікують, що бренди будуть не лише отримувати прибуток, але і змінювати світ на краще».
Що стосується рейтингу брендів, яким покупці довіряють найбільше в світі, то перші 3 рядки посіли технологічні гіганти — Amazon, Apple, Microsoft, — відтіснивши на 4-у сходинку Google. Далі йдуть PayPal, adidas, Intel, Lego, BMW і HP.
Для рейтингу Cohn & Wolfe опитали більше 15 000 споживачів на 15-ти ринках.