НОВИНИ від 05.03.2020


Компанії з найкращою репутацією у світі 2020

Lego очолила рейтинг найбільш шанованих компаній світу 2020 року. Друге місце за компанією Disney. Обидві корпорації потрапляють у топ-10 щорічно з 2011 року.

Компанії з найкращею репутаціою у світі 2020 Інновації, інвестиції у навчання персоналу та орієнтація на якість допомогли цим компаніям зберегти свою хорошу репутацію, згідно з даними Reputation Institute, який опитав понад 80 тис. людей у 15 країнах для свого дослідження 2020 Global RepTrak®, повідомляє CNBC.

Лідер рейтингу Lego набрала 78,9 балів із 100 можливих. За нею йдуть Disney (78,1), Rolex, Ferrari, Microsoft, Levi Strauss, Netflix, Adidas, Bosch і Intel.

Експертів зокрема цікавило те, як споживачі сприймають бренди, включаючи їх продукти, менеджмент, лідерство, фінансові показники, інноваційність і соціальний внесок.

Lego та Disney добре зарекомендували себе з точки зору своїх продуктів та послуг. «Lego і Disney докладають усіх зусиль для інновацій і здатні з року в рік адаптуватися і розширювати асортимент продуктів», — розповіла директор з маркетингу Reputation Institute Айседора Леві (Isadora Levy). Вона вважає, що запуск Disney стрімінгового сервісу і запланований на 2020-30 роки перехід Lego на матеріали для конструкторів на рослинній основі для подальшої переробки — це приклади того, як бізнес задовольняє запити споживачів.

Disney також добре себе почувала завдяки своїм інвестиціям в освіту: у 2018 році компанія вклала 50 мільйонів доларів у навчання персоналу, включаючи фінансування вищої освіти та професійних курсів.

У топ-10 рейтингу не потрапили Google і Apple, які займали перше і друге місця відповідно в 2011 році. Google щорічно входила в першу десятку до 2018 року, в той час як Apple — 5 разів за останні 10 років.

За словами Леві, Google входила до числа технологічних компаній, які були першопрохідцями на робочих місцях — наприклад, безкоштовне харчування, капсули для сну та уроки публічних виступів, — і досі користується високою репутацією, але дещо втратила популярність через ріст активності працівників.

«Із розвитком дискусій про прозорість всередині організацій, про те, як вони ставляться до людей, з якими взаємодіють у ланцюжку поставок, про мінімальну заробітну плату...Обговорення умов роботи в корпораціях все змінило, і ми почали дивитися на гігантів з великою увагою», — сказала Леві.

Вона додала, що те, як компанія ставиться до співробітників, веде до розмови про репутацію, що пояснює, чому — хоча Google все ще користується повагою — не входить у топ-10.

Ще один помітний бренд у списку — Adidas, який за останні чотири роки опинився у топ-10. Він йде на восьмому місці, набагато випереджаючи Nike, який займає 30 місце. Репутація Nike впала після опитування Reputation Institute в 2019 році, що може бути пов’язане з рекламою Dream Crazy, що отримала нагороду Emmy.

«Зайняття позиції підвищить вашу репутацію серед споживачів, які вірять у вас і негативно впливатиме на споживачів, які можуть не погодитися з такою позицією», — заявила Леві.

«Десятці найкращих цього року вдалося збалансувати такі елементи, як фінансові показники та корпоративна відповідальність», — додала Леві. — «Якщо ми подивимося на топ-10 цього року, у нас справді є список компаній, які мають десятиліття спадщини. Усі вони дуже глибоко вкорінені в історії».







  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua