В яких компаніях найкраще працювати? Компанія Universum, один зі світових лідерів у галузі брендингу роботодавців, що вимірює привабливість компаній з точки зору зайнятості, опублікувала свій 12-ий щорічний список «Найпривабливіші роботодавці світу» (World’s Most Attractive Employers).
Цього року Universum опитав понад 235 000 студентів, які вивчають бізнес, інженерні спеціальності та ІТ, у 12-ти найбільших економіках світу (Бразилія, Канада, Китай, Франція, Німеччина, Індія, Італія, Японія, Росія, Південна Корея, Великобританія і США). Експерти попросили цю групу майбутніх талантів поділитися думкою про характеристики компанії, які вони вважають найбільш привабливими в потенційному роботодавці, а також про те, кого вони вважають своїм ідеальним роботодавцем.
Слід зазначити, що це рейтинг компаній на основі сприйняття студентів бізнес-шкіл; що він не може виміряти, так це те, чи мають студенти бізнес-шкіл точне уявлення про цінності навчання і підготовки, котрі пропонує кожна компанія.
«Цього року ми стали свідками цікавих зрушень у галузевих перевагах студентів по всьому світу», — пояснює Річард Мослі (Richard Mosley), головний стратег Universum. — «Престижність кар’єри у сфері професійних послуг, банківської справи та стратегічного консалтингу впала, у той час як кар’єра в ІТ, автомобілебудуванні і навіть виробництві значно зросла. Те, що ми спостерігаємо, — це сильне бажання студентів працювати в галузях, які більше пов’язані з технологічними інноваціями, що формують майбутнє».
Методологія складання рейтингу
Universum щорічно опитує понад 200 000 студентів із 12-ти найбільших економік світу. Опитування спеціально націлено на студентів, що спеціалізуються в області бізнесу, інженерії та інформаційних технологій, які найбільше орієнтовані на прийом на роботу компаній. Питання, на які звертають увагу експерти:
Атрибути роботодавця. Які характеристики роботодавця студенти вважають найбільш важливими? Наприклад, наскільки важливі компенсація, гарантія зайнятості, баланс між роботою та особистим життям або навчання/розвиток? Студентів просять проранжувати 40 факторів.
Роботодавці, яким надається перевага. Які роботодавці найбільше захоплюють студентів? Це дає експертам багаті дані, оскільки вони знають, які ціннісні пропозиції роботодавця (EVP) підкреслюють кожен із цих брендів. Це означає, що можна порівнювати не просто те, що студенти вважають пріоритетним, але й те, наскільки ці пріоритети зберігаються в залежності від того, яким роботодавцям вони віддають перевагу.