П'ять ознак того, що ви поганий керівник
Коли кількість підлеглих, якими керував Мет Каплан (Matt Kaplan) в лабораторії Університету Арізони зросла з шести до тридцяти, він прийшов до несподіваного вистновку: "Найбільшим викликом для мене було усвідомлення, що я більше не можу справлятися зі всім самостійно, — розповідає він. — Я повинен був навчитися довіряти своїй команді!"
|
Експерти стверджують, що багато керівників навіть не здогадуються, як до них ставляться їхні підлеглі. Тому вашій увазі пропонується п'ять характерних ознак, які свідчать, що вас сприймають далеко не найкращим чином:
- Більшість ваших електронних листів складаються з одного слова. Може це й швидко, але більшість керівників навіть не уявляють, наскільки зневажливими є однослівні листи. Такий тип спілкування — прямий шлях до конфлікту. Банальне "дякую" або "будь-ласка", використане в листі, здатне багатократно покращити ситуацію. Втім, деякі керівники умудряються писати ще коротше. Наприклад "Y", якщо вони згодні зі співрозмовником (від англ. "yes") або "N", якщо не згодні.
- Ви рідко особисто розмовляєте зі своїми підлеглими. Електронна пошта може здаватися зручною, але чи не використовуєте ви технологію, щоб уникнути реального спілкування, яке може видатися складним? Принаймні, так вважає Роберт Саттон (Robert Sutton), професор Стенфордського університету та автор книги "Хороший бос, поганий бос" (Good Boss, Bad Boss).
- Ваші підлеглі багато хворіють. Дослідження свідчать, що працівники часто вдають хворобу, щоб уникнути необхідність спілкуватия з поганим керівником. Але є також і свідчення того, що поганий бос дійсно може виявитися шкідливим для здоров'я. Шведське дослідження, проведене у 2008-му році, показало, що серед чоловіків, яким доводиться працювати з поганими керівниками, на 20-40% вищий ризик серцевих захворювань.
- Ваша команда працює довше визначеного часу, але все одно не встигає. Керівники часто страждають неадекватною оцінкою об'ємів роботи, стверджує Джині Грем Скотт (Gini Graham Scott) автор "Посібника з виживання при роботі з поганим керівником" (A Survival Guide for Working with Bad Bosses).
- Ви постійно підвищуєте голос. Навіть якщо ви ніколи не кричите на своїх підлеглих, підвищення голосу може відчутно зашкодити робочій атмосфері. Працівники почуваються так, наче над ними постійно стоїть суворий наглядач. А тому вони краще приховають проблему, ніж чесно розкажуть про неї вам.
За матеріалами "Five Signs You're a Bad Boss", Wall Street Journal.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.
|