Як досягнути успіху у світі, в якому користувачі є творцями
Curation Nation: How to win in a world where customers are creators
У епоху Інтернету, бездротового зв'язку та контенту, який генерується користувачами, ми постійно перебуваємо під тиском інформації, яка прибуває зі всіх сторін. Безкінечні публікації, записи у Твіттері, блогах, відео-ролики у YouTube та численні подкасти — жодна людина не здатна споживати таку кількість даних, не з'їхавши при цьому з глузду.
Курація (впорядкування) — це та магія, яка дозволяє мережі ефективно існувати і працювати, переконаний Стівен Розенбаум (Steven Rosenbaum), автор книги "Нація кураторів: Як досягнути успіху у світі, в якому користувачі є творцями" (Curation Nation: How to win in a world where customers are creators).
Кількість інформації, яка потребує фільтрування, сьогодні перевершує можливості будь-якого агрегаційного інструменту. Та і жоден інструмент не здатен досягнути результатів, які може показати звичайна людина. Агрегації більше недостатньо, щоб прорватися через завісу "білого шуму". Розуміння "курації" стане критичним для кожного підприємця, який хоче продовжувати залишатися конкурентоспроможним в епоху інформації.
У "Нації кураторів" Стівен Розенбаум займається не чим іншим, ніж "курацією кураторів". У книзі ви знайдете безліч цінних думок, отриманих під час інтерв'ю з мислителями із різних сфер: медіа, реклама, видавництво, комерція та веб-технології.
Автор пояснює, чому бізнес майбутнього не обійдеться без людини-агрегатора, яка зможе знаходити важливу інформацію та правильно її подавати/інтерпретувати. Тільки таким чином можна буде відшукати цінні думки у хаосі даних.
Ця книга буде надзвичайно корисною для тих, хто прагне відрізнятися та виділятися. Це не простий посібник. Стівен запрошує свого читача в подорож, під час якої демонструє, яким чином курація сприяє розвитку вашого бізнесу.
Ярослав Федорак, за матеріалами ProBlogger.
|