Книга Джона Варріллоу (John Warrillow) "Створений для продажу: Як збудувати бізнес, який зможе існувати без вас" (Build to Sell: Creating a Business That Can Thrive Without You) розповідає про всі "за" та "проти", про які потрібно пам'ятати власникам бізнесу та підприємцям. Тільки таким чином можна створити по-справжньому незалежний бізнес, який можливо буде продати. Але навіть якщо ідея продажу свого бізнесу ніколи не спадала вам на думку, не варто ігнорувати книгу. Кожен підприємець та власник бізнесу повинен не боятися задати собі запитання: "Чи існують ті, хто хотів би заплатити великі гроші за мою компанію?" Якщо відповідь заперечна, тоді власнику варто задуматися, чи не витрачає він свій час та зусилля намарне? Книга написана у зручному форматі і доволі захопливому простому стилі. Автор використовує ефективний трюк: він розповідає цікаву фантастичну історію для ілюстрації своїх точок зору. А наприкінці книги він пропонує зручний підсумок всіх ключових думок. Тож книга Джона Варріллоу вийшла по-справжньому цікавою та корисною. Навіть якщо у вас немає наміру продавати свій бізнес, вміння оцінити його як "продукт", ніколи не буде зайвим. Зрештою, це чудово, якщо життя компанії не залежить від вас на всі 100%, і ви можете не перейматися тим, що компанія загине, якщо ви раптом вирішите її покинути. Ярослав Федорак, за матеріалами David's Computer Stuff Journal. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
|
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор Copyright © 2001-2024, Management.com.ua |