Найуспішніші бренди нашого часу за версією агентства Landor
Брендингове агентство Landor & Associates опублікувало результати власного дослідження брендів, які досягли останнім часом найбільш вражаючих успіхів — "The 2011 Breakaway Brands Study". Серед лідерів, що продемонстрували найбільш вражаючий "прорив" в останні три роки, — Facebook, Skype і YouTube.
Для вивчення успіхів 2500 компаній у Landor застосували інструмент Brand AssetValuator від компанії Young & Rubicam, у якому використовуються дані щорічного опитування 15 тис. споживачів і 48 різних параметрів оцінки брендів.
Дослідження показало, що за останні три роки відповідні позитивні показники Facebook зросли на 195%. Зокрема, в 2007-му році користувачі цієї соціальної мережі проводили в ній дві години на місяць, а зараз — сім годин.
Другу позицію в рейтингу з позитивним приростом в 79% посів Skype, придбаний у травні цього року корпорацією Microsoft за $8,5 млрд.
YouTube, куплений Google, "підскочив" на 78%, обігнавши сервіс потокових мультимедіа Netflix з його 72%.
Samsung з 66% обійшов Apple, який набрав "усього" 51% — на 1% більше, ніж його музичний сервіс iTunes.
Amazon завдяки "соціалізації", тобто більш активному включенню в його роботу можливостей рекомендацій і відгуків, збільшив свою популярність на 44%.
Також у десятку найкращих потрапив кондитерський бренд Reese's, що "піднявся" з 2007-го року на 42% завдяки успішним рекламним кампаніям. Закриває список охоронна фірма National Guard з 35%.
"Цього разу в найуспішніших брендів є багато спільного, — коментує Міч Бергесен (Mich Bergesen), глобальний директор з фінансових сервісів у Landor. — По-перше, більшість з них — це електронні бренди — тенденція, яку ми спостерігаємо ось уже кілька років. А по-друге — це переважно бренди, які породжують послідовників або створюють нові категорії. Вони задають тон й указують напрямок руху новим компаніям".
За інформацією POPSOP.
|