ТЕНДЕНЦІЇ | Рейтинг брендів 5 жовтня 2011 р.

Найуспішніші бренди нашого часу за версією агентства Landor

Брендингове агентство Landor & Associates опублікувало результати власного дослідження брендів, які досягли останнім часом найбільш вражаючих успіхів — "The 2011 Breakaway Brands Study". Серед лідерів, що продемонстрували найбільш вражаючий "прорив" в останні три роки, — Facebook, Skype і YouTube.

Для вивчення успіхів 2500 компаній у Landor застосували інструмент Brand AssetValuator від компанії Young & Rubicam, у якому використовуються дані щорічного опитування 15 тис. споживачів і 48 різних параметрів оцінки брендів.

Найуспішніші бренди нашого часу за версією агентства Landor Дослідження показало, що за останні три роки відповідні позитивні показники Facebook зросли на 195%. Зокрема, в 2007-му році користувачі цієї соціальної мережі проводили в ній дві години на місяць, а зараз — сім годин.

Другу позицію в рейтингу з позитивним приростом в 79% посів Skype, придбаний у травні цього року корпорацією Microsoft за $8,5 млрд.

YouTube, куплений Google, "підскочив" на 78%, обігнавши сервіс потокових мультимедіа Netflix з його 72%.

Samsung з 66% обійшов Apple, який набрав "усього" 51% — на 1% більше, ніж його музичний сервіс iTunes.

Amazon завдяки "соціалізації", тобто більш активному включенню в його роботу можливостей рекомендацій і відгуків, збільшив свою популярність на 44%.

Також у десятку найкращих потрапив кондитерський бренд Reese's, що "піднявся" з 2007-го року на 42% завдяки успішним рекламним кампаніям. Закриває список охоронна фірма National Guard з 35%.

"Цього разу в найуспішніших брендів є багато спільного, — коментує Міч Бергесен (Mich Bergesen), глобальний директор з фінансових сервісів у Landor. — По-перше, більшість з них — це електронні бренди — тенденція, яку ми спостерігаємо ось уже кілька років. А по-друге — це переважно бренди, які породжують послідовників або створюють нові категорії. Вони задають тон й указують напрямок руху новим компаніям".

За інформацією POPSOP.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Сила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесiСила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесi
Всесвіт розмовляє числами. Як сучасна математика пояснює найбільші секрети світобудовиВсесвіт розмовляє числами. Як сучасна математика пояснює найбільші секрети світобудови
Не нюнь. Просто, трясця йому, зроби це!Не нюнь. Просто, трясця йому, зроби це!

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)