ТЕНДЕНЦІЇ | Рекрутинг 22 грудня 2017 р.

Рекрутинг: основні тренди 2018-го року

Технології змінюють все і сфера рекрутингу не виключення. Які тренди стануть визначальними наступного року? Про це пише Нік Делігіанніс (Nick Deligiannis), керуючий директор підрозділу компанії Hays в Австралії та Новій Зеландії.

Рекрутинг: основні тренди 2018-го року

1. Базова модель рекрутингу зазнає трансформації

2018-го поширюватиметься нова, дуже динамічна модель рекрутингу, що значною мірою ґрунтуватиметься на датології (data science) та технології штучного інтелекту (AI). Традиційна модель, у рамках якої люди, котрі активно шукають роботу, подають заяви на вакансії, що рекламуються компанією, уступатиме місце підходу «Find & Engage».

Перший елемент рівняння «find» («знаходити») означає аналізування великих масивів даних пулу «шукачів» та формування списків найбільш відповідних кандидатів, екстраполяцію значущих закономірностей та розрахування ступеня відкритості індивідів до сприйняття нових можливостей щодо працевлаштування.

У свою чергу, елемент «engage» («захоплювати») вказує на те, що формування стосунків знов стає стрижнем рекрутингу. Потрібно зрозуміти особисті пріоритети і прагнення кандидата, а також — що в його розумінні означає успішне завершення рекрутингового процесу.

2. AI стане основним методом скринінгу

Скринінг резюме та комунікації з претендентами здійснюватимуться з допомогою автоматизованих алгоритмів та технологій машинного навчання. Протягом 2018-го року організації працюватимуть над методологією конвертування напівструктурованих даних резюме та описів посадових обов'язків в уніфікований формат, що має суттєво прискорити процес попереднього відбору претендентів.

3. Віртуальна реальність (VR) розширить спектр інформації, яку розміщуватимуть кандидати

Зараз деякі організації (серед інших, PwC) проводять віртуальні тури, щоб дати кандидатам уявлення про робоче середовище та оргкультуру. Індивідам, котрі перебувають у пошуку роботи, також варто використовувати технологію, аби більш всебічно представити свої навички в онлайні. Тоді менеджери з найму зможуть ознайомитись, наприклад, із проектом будівлі, зробленим претендентом на позицію архітектора; ініціативою з розробки ПЗ, реалізованою кандидатом на посаду керівника IT-проектів; або рекламною кампанією, автором якої є потенційний маркетинг-директор.

4. Все активніше використовуватиметься доповнена реальність (AR)

У міру того, як AR ставатиме «магістральною» технологією, організації експериментуватимуть з інтерактивним досвідом кандидатів. Так, доповнена реальність дозволяє потенційним співробітникам «пройтися» приміщеннями компанії, взяти участь в імітації зустрічі з клієнтом або поговорити з працівником компанії про його типовий робочий день.

5. Використання відео для зміцнення особистого бренду

Слід очікувати, що, прагнучи сформувати привабливий особистий бренд, індивіди, які шукають роботу, активніше застосовуватимуть відеоконтент. Це дозволить менеджерам більш всебічно оцінити як рівень компетентності кандидата, так і його потенційну відповідність особливостям оргкультури.

6. Автоматизація генеруватиме попит на тимчасову роботу

Хоча у вирі технологічного прогресу деякі фахи зникатимуть, одночасно з'являтиметься попит на нові. 2018-го цей тренд проявлятиметься у створенні тимчасових ролей для професіоналів високого рівня, які залучатимуться для виконання нестандартних завдань — у першу чергу тих, що стосуються планування, взаємодії з іншими та прийняття рішень.

7. Можливість освоєння додаткових знань і навичок буде ключовою перевагою

Враховуючи темпи технологічних змін, що спостерігаються зараз, знання та навички швидко втрачатимуть актуальність. Тому найталановитіші кадри шукатимуть для себе ролі, пов'язані з можливостями освоєння нових вмінь. Це може бути участь у проекті, завдання якого виходять за межі сфери відповідальності індивіда, робота з наставником, виділення часу для відвідування конференцій або вебінарів. Саме це буде однією із основних точок диференціації роботодавця на ринку праці.

8. Зменшуватиметься попит на низькоквалифіковану працю

У міру того, як диджитал-технології (AI, великі дані, онлайн-платформи, комп'ютери, що комунікують між собою) ставатимуть домінуючими в робочому середовищі, потреба в низькокваліфікованій праці скорочуватиметься. Водночас зростатиме попит на висококваліфікованих фахівців, здатних виконувати нетривіальні завдання.

9. Зростатиме потреба у спеціалістах з фінансових технологій

У фінансовому секторі зростає попит на комплексні інноваційні продукти, що несуть у собі мінімальний ризик. 18-те опитування керівників найвищого рівня, яке щороку проводить PwC, показало, що 70% CEO найбільше непокоїть питання прискорення темпів технологічних змін. Отже, слід очікувати, що протягом кількох наступних років одним із головних пріоритетів на порядку денному фінансових директорів стане створення високотехнологічних продуктів та послуг. Відповідно, будуть потрібні фахівці, які зможуть реалізовувати такі задуми.

10. Питання багатоманітності залишатиметься одним із пріоритетних

В умовах нестачі певних професійних знань та навичок, наймання іноземних працівників надалі служитиме прийнятним розв'язанням проблеми. Але щоб забезпечити високий рівень продуктивності, компаніям потрібно об'єднати персонал. Отже, із урізноманітненням кадрового складу організацій (це може проявлятися, зокрема, в гендерній, віковій, культурній і навіть мисленнєвій площині), все більш важливою для HR-підрозділів ставатиме здатність ефективно взаємодіяти з різноплановими індивідами.

За матеріалами "Top recruitment trends to watch out for in 2018", LinkedIn.

Ілюстрація: Depositphotos.com



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Розвиток мозку. Як читати швидше, запам’ятовувати краще та досягати метиРозвиток мозку. Як читати швидше, запам’ятовувати краще та досягати мети
Рік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергієюРік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергією
Сила продуктивності. Як подолати прокрастинаціюСила продуктивності. Як подолати прокрастинацію

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)