FAST: метод постановки цілей, що сприяє мисленню зростання

Ви коли-небудь відчували, що застрягли на певній цілі, не знаючи, як досягти реального прогресу? Багато методів постановки цілей можуть здаватися жорсткими або не давати достатньої іскри для мотивації…

Читати далі →

25 типових причин, що заганяють компанії в глухий кут

Барри Мольц (Barry Moltz), предприниматель с 20-летним стажем, известный бизнес-консультант, создал уникальную формулу, позволяющую вывести бизнес из тупика и двинуться вперед. В книге “Бизнес: Restart” (How To Get Unstuck: 25 Ways to Get Your Business Growing Again) Барри приводит 25 самых распространенных ошибок, которые загоняют владельцев малого бизнеса в болото…

Читати далі →

Помилка Джека Велча, або Чому бізнес-лідерам варто змиритися з хаосом

Джек Велч (Jack Welch), колишній генеральний директор General Electric, одного разу проголосив: «Варіативність — це зло». За допомогою таких управлінських практик, як «Шість сигм», Велч та багато інших бізнес-лідерів прагнули повністю викорінити ризик із діяльності своїх компаній…

Читати далі →

СЕО мирного і воєнного часу

Мир у бізнесі означає періоди, коли компанія має велику перевагу перед конкурентами на ключовому ринку, причому цей ринок зростає. За часів миру компанія може зосередитися на розширенні ринку і подальшому розвитку конкурентних переваг…

Читати далі →

Короткий шлях до інстинктивного вибору

У середині 1990-х одна велика сироварна компанія, здавалося, працювала за негласним принципом: ми уникатимемо корів, молочних ферм і корівників на всіх упаковках і в рекламі. Замість фокусування на тому, звідки походить їхній сир, вони просували на ринку зручність, зробивши основний акцент на попередньо подрібненому сирі та низці продуктових інновацій…

Читати далі →

Що насправді означає «мислення зростання»

Науковці відчувають велике задоволення, коли їхні ідеї знаходять відгук. А ще більше вони радіють, коли ці ідеї змінюють світ на краще — наприклад, покращують мотивацію чи продуктивність. Але популярність має свою ціну: люди іноді спотворюють ідеї і тому не можуть скористатися їхніми перевагами…

Читати далі →

Кінь здох — злізь (про мудрість індіанців і абсурдність наших дій)

У житті й бізнесі ми часто керуємося стратегіями поведінки, які ще глибше нас засмоктують у болото неефективних і тупикових рішень. Племінна мудрість індіанців Дакоти, що передається з покоління в покоління, саме про це…

Читати далі →

Хай-тек-притча

На першому році продажу продукту (здебільшого його альфа- і бета-версій) новоявлена хай-тек-компанія розширює коло своїх клієнтів, включивши до нього технологічних ентузіастів-новаторів і одного-двох ранніх послідовників-провидців…

Читати далі →

Міф про тайм-менеджмент

Лише через кілька тижнів після того, як я влаштувалася на свою першу після закінчення коледжу роботу, мене відправили на внутрішньокорпоративні курси тайм-менеджменту. У всій організації не було жодної людини, хто б їх не пройшов…

Читати далі →