У світі, де кіберзагрози, нестабільні ринки, регуляторні зміни та збої в ланцюгах поставок є звичними явищами, бізнес-лідери стикаються з необхідністю приймати швидкі, відповідальні рішення під тиском…
Читати далі →Еволюція до організації, що спирається на навички: коротка ретроспектива
Концепція роботи, яку більшість з нас має сьогодні, налічує близько 140 років. Вона щонайменше така ж давня, як і Друга промислова революція (1870-1930), коли роботодавці об’єднали розрізнені види діяльності в робочі місця, робочі місця — в групи робочих місць, а групи робочих місць — у функції…
Читати далі →Що таке система ідей?
Система ідей — це структурований метод збору, організації, оцінки та реалізації ідей у бізнесі. Це не просто місце для зберігання ідей, а створення процесу, який гарантує, що найкращі ідеї будуть виявлені, розвинені та втілені в життя…
Читати далі →FAST: метод постановки цілей, що сприяє мисленню зростання
Ви коли-небудь відчували, що застрягли на певній цілі, не знаючи, як досягти реального прогресу? Багато методів постановки цілей можуть здаватися жорсткими або не давати достатньої іскри для мотивації…
Читати далі →25 типових причин, що заганяють компанії в глухий кут
Барри Мольц (Barry Moltz), предприниматель с 20-летним стажем, известный бизнес-консультант, создал уникальную формулу, позволяющую вывести бизнес из тупика и двинуться вперед. В книге “Бизнес: Restart” (How To Get Unstuck: 25 Ways to Get Your Business Growing Again) Барри приводит 25 самых распространенных ошибок, которые загоняют владельцев малого бизнеса в болото…
Читати далі →Помилка Джека Велча, або Чому бізнес-лідерам варто змиритися з хаосом
Джек Велч (Jack Welch), колишній генеральний директор General Electric, одного разу проголосив: «Варіативність — це зло». За допомогою таких управлінських практик, як «Шість сигм», Велч та багато інших бізнес-лідерів прагнули повністю викорінити ризик із діяльності своїх компаній…
Читати далі →СЕО мирного і воєнного часу
Мир у бізнесі означає періоди, коли компанія має велику перевагу перед конкурентами на ключовому ринку, причому цей ринок зростає. За часів миру компанія може зосередитися на розширенні ринку і подальшому розвитку конкурентних переваг…
Читати далі →Короткий шлях до інстинктивного вибору
У середині 1990-х одна велика сироварна компанія, здавалося, працювала за негласним принципом: ми уникатимемо корів, молочних ферм і корівників на всіх упаковках і в рекламі. Замість фокусування на тому, звідки походить їхній сир, вони просували на ринку зручність, зробивши основний акцент на попередньо подрібненому сирі та низці продуктових інновацій…
Читати далі →Що насправді означає «мислення зростання»
Науковці відчувають велике задоволення, коли їхні ідеї знаходять відгук. А ще більше вони радіють, коли ці ідеї змінюють світ на краще — наприклад, покращують мотивацію чи продуктивність. Але популярність має свою ціну: люди іноді спотворюють ідеї і тому не можуть скористатися їхніми перевагами…
Читати далі →Кінь здох — злізь (про мудрість індіанців і абсурдність наших дій)
У житті й бізнесі ми часто керуємося стратегіями поведінки, які ще глибше нас засмоктують у болото неефективних і тупикових рішень. Племінна мудрість індіанців Дакоти, що передається з покоління в покоління, саме про це…
Читати далі →