Соціальні медіа, історії та новий підхід до реклами

Соціальні медіа, історії та новий підхід до рекламиВ онлайн-спільнотах саме контент має найбільше значення. Люди підтримують контакти не тому, що вони знають одне-одного, а тому, що їх пов’язує спільний інтерес. Якщо ви маєте власний тематичний блог або активно спілкуєтесь на певну тематику у мікроблогах, форумах, соцмережах, то, безперечно, помічали, що ваші пости та тексти куди більше цікавлять незнайомців, які проявляють інтерес до теми, ніж ваших друзів, знайомих та близьких, яких тема не цікавить.

Таким чином, людей пов’язує зміст, а не знайомство. В Інтернеті ви можете легко і просто поділитися ідеями з абсолютно незнайомими людьми тільки тому, що ви однаково зацікавлені певною темою.

Весь сучасний інтернет, всі інструменти веб 2.0 – соціальні мережі, блоги, мікроблоги, форуми – це по суті історії, якими одні люди діляться з іншими. І якщо ваша історія здатна когось зацікавити – тоді ви маєте шанс досягнути успіху в цьому “світі”.

MUST READ:  Нова концепція реклами від Publicis і Google

Нижче наведена презентація Дженні Ллойд (Jenni Lloyd), яка наочно демонструє, що здатність ділитися цікавими історіями в Інтернеті важлива не лише для користувачів, але й для рекламодавців. І якщо компанія прагне вибудувати ефективну веб-стратегію – тоді без вміння розповідати історії їй не обійтися.