Навіть людина, дуже далека від світу моторів, не може приховати відвертий інтерес до культових мотоциклів Harley-Davidson. Сотні тисяч людей в усьому світі емоційно пов’язані з Harley-Davidson настільки, що роблять татуювання з логотипом цієї компанії-легенди. Хто ще з ділового світу може похвалитися настільки відданими споживачами?! Однак кожна бізнес-легенда ґрунтується на праці багатьох людей. Вашій увазі пропонуються принципи, які сповідує Harley-Davidson для залучення персоналу в справи компанії.
1. Менеджери своїми словами й справами повинні демонструвати, що постійне підвищення якості й ефективності – це спосіб життя, а не чергова кампанія.
2. Менеджери зобов’язані твердо знати, що в компанії працюють розсудливі люди, яким повинні бути надані всі можливості для розвитку й особистісного росту, і відповідно до цього ставитися до них.
3. Всі менеджери повинні показувати підлеглим, що залучення персоналу в справи компанії означає ріст взаємної довіри між співробітниками різних рівнів.
4. Персоналу необхідно пройти інтенсивну підготовку в напрямках вирішення проблем і контролю якості.
5. Менеджери повинні підтримувати участь усіх без винятку співробітників у цих програмах.
6. Співробітникам має бути надане право прийняття рішень по виробництву, якості, технічному обслуговуванню встаткування й інших питаннях, пов’язаним з їхньою роботою, і передана відповідальність за виконання цих рішень.
7. Співробітники повинні сприяти професійному й особистісному розвитку один одного.
8. Співробітникам потрібно боротися із проблемами, а не з колегами: коли щось іде не так, треба шукати не винних, а вихід із ситуації.
9. Робоча атмосфера повинна бути свобідною, доброзичливою й стимулювати творчість.
За матеріалами статті “Руль і два колеса”