“У цьому світі я готовий захищати до смерті багато речей – життя, свободу, справедливість, свою мрію побудувати 150 метрову башту, наповнену шоколадними трюфелями, – пише Стів Сполдінг (Steve Spalding) на сторінках блога Untemplater. – І всього одну річ я не став би захищати ніколи в житті. Ця річ – ідея!”
Більшість підприємців стереотипно вважають ідеї своєю найбільшою цінністю. Вони намагаються захистити свої геніальні вигадки законодавчо, підписують угоди про нерозголошення, патентують свої ідеї тощо.
Сумна правда полягає в тому, що за великим рахунком розмови про ідею – це марнування вашого часу. До тих пір, поки ідея не почне втілюватися в життя – не має анінайменшого значення, як багато людей про неї дізнаються. А отже немає сенсу посилено її захищати.
Більше того, наївно остерігатися того, що хтось “вкраде” і втілить вашу ідею, оскільки навряд чи хтось в цілому світі зуміє зробити це краще, ніж ви – людина, яка її створила.
Єдина причина, через яку ви повинні перетворити вашу ідею на бізнес – це те, що ви зможете зробити це найкраще, у вас є всі необхідні навички, таланти та інтуїція, яка допоможе вам зробити це краще, ніж конкуренти.