«Заповіді меблевому дилерові» – це невелике есе, написане Інгваром Кампрадом у 1976-му році. Воно стало для співробітників IKEA своєрідним Євангелієм – настільною книгою, духовним наставленням, неухильно дотримуваним донині. «Заповіді» розкривають сутність Інгвара Кампрада (Ingvar Kamprad) – ідеаліста із залізною волею до перемоги.
Інгвар Кампрад говорить…
…про ІКЕА
Те, що добре для наших покупців, добре й для нас. Це зобов’язує нас охопити житловий простір цілком, створити меблі й аксесуари для внутрішнього й зовнішнього інтер’єра. Вони повинні бути такими ж простими й консервативними, як ми самі. Вони повинні бути надійними й комфортними. Вони повинні створювати більш легкий, природний і ненапружений стиль життя.
…про розширення
Розширюватися – наш обов’язок. Давайте будемо позитивними фанатиками, які відмовляються миритися з неможливим.
…про помилки
Робити помилки – привілей активних. Тільки той, хто спить, не робить помилок.
…про використання часу
Розділи свій час на десятихвилинні інтервали й постарайся витратити якнайменше з них на безглузду діяльність.
…про простоту
Бюрократія все ускладнює й паралізує. Надмірне планування веде до корпоративної смерті. Нам не потрібні модні авто, голосні титули, стильна уніформа та інші показники високого статусу. Ми покладаємося на власну силу і власну волю!
…про рішення
Дороге рішення проблеми – ознака посередності. Ми не станемо поважати жодне рішення, поки не довідаємося, у скільки воно нам обійдеться.
…про досягнення
Відчуття виконаного завдання – ефективне снотворне. Людина, що почиває на лаврах, швидко слабшає. Компанія, що задовольняється досягнутим, стагнує і втрачає життєву силу.
…про щастя
Щастя не в тім, щоб досягти мети, а в самому процесі її досягнення.
За матеріалами статті “IKEA: стратегия и философия культового бренда”