Збільшення впливу інтернет-середовища на бізнес змушує навіть найваговитіші компанії звертати увагу на всесвітню мережу. Створення довіри в онлайні – один із найважливіших аспектів, з якими рано чи пізно доведеться зіткнутися будь-якому бізнесові, що вирішив “вийти” в Інтернет. Способів створення довіри також є безліч. Найдієвішими з них ділиться інтернет-підприємець та відомий блогер Яро Старак (Yaro Starak) у своєму інтернет-журналі Entrepreneurs Journey.
1. Один із найкращих способів створення довіри – це вміння бути корисним. Якщо ви не просто рекламуєте свій продукт, але й при цьому надаєте цінну інформацію, відповідаєте на запитання відвідувачів – значить ви створюєте репутацію, яка спонукатиме користувачів обрати саме ваші продукти, послуги тощо.
2. Контент має велике значення, але не менш велике значення має його подача. Навіть корисна інформація, подана у сухому та нецікавому, надмірно офіційному стилі, може відштовхнути користувачів.
3. Персоналізація також має дуже велике значення. Особливо, якщо ваша компанія базується на вашому особистому бренді. Яку інформацію ви надаєте та як ви подаєте її – ось що має найбільше значення. Додайте своє фото, щоб люди знали, хто стоїть за словами; використайте відео чи вдайтеся до аудіо-формату, щоб люди асоціювали ваше повідомлення з вашим голосом.
4. Не бійтеся робити помилки. Наявність помилок показує користувачеві, що перед ним знаходиться жива людина, а не безликий робот. Окрім того, якщо ви зробили помилку, краще за все не намагатися приховати її від інших, а навпаки – показати її і розповісти, що ви зробили, щоб уникнути подібних помилок у майбутньому. Якщо ж ви розповісте, як зробили помилку та яким чином вам вдалося виправити її – тоді здобути довіру буде ще легше.
5. Спонукайте своїх відвідувачів та користувачів відгукуватися про ваш продукт. Адже люди набагато більше довіряють “незалежному експерту”, ніж людині, яка особисто просуває власний продукт.
6. Намагайтеся надати своїм користувачам якнайкращий сервіс. Їхня лояльність неодноразово стане вам в нагоді.
Всі ці поради переважно базуються на прозорості та щирому бажанню допомагати людям. Якщо ви дотримуватиметесь цих двох простих принципів – тоді створення довіри та збільшення лояльності стане абсолютно природнім процесом, який відбуватиметься сам по собі.