Більшість людей стереотипно вважають, що лідер компанії, повинен в першу чергу дбати про зростання прибутків компанії. До певної міри це дійсно так. Втім, основна роль лідера полягає у впливі на настрій та відчуття людей, допомозі в реалізації їхнього потенціалу, тощо, переконані автори блога Teen Biz.
Отже, найпершою турботою керівника є не гроші, не зростання прибутку, а енергія, ентузіазм, натхнення та амбіції співробітників. Нижче наведено перелік справ, якими варто займатися лідерові:
1. Неформальне спілкування з людьми. Лідер повинен бути для підлеглих своєрідним тренером, який допомагає людині піднятися на нову сходинку як з особистої, так і з ділової точки зору.
2. Спостереження за процесом становлення молодих спеціалістів. Лідер повинен бути готовим в будь-який момент переглянути розподіл індивідуальних завдань, щоб дати новачку можливість швидше оволодіти необхідними навичками.
3. Підтримка контакту з клієнтами. Щоб знати, наскільки вони задоволені роботою членів групи.
4. Допомога членам групи створити власний, відмінний від конкурентів стиль роботи.
5. Контроль економічної ефективності завдань, які виконує група, та регулярне обговорення із колегами результатів їхньої роботи.
6. Допомога в пошуку нових технологій надання послуг та скорочення витрат членам групи.
7. Виділення часу залученню та відбору кадрів.
8. Активна допомога членам групи виконання ними запланованих завдань.
9. Обговорення з колегами планів роботи на майбутній період.
10. Надання оцінки якості праці членів групи, на основі якої визначатиметься розмір матеріальної компенсації.
11. Відзначення індивідуальних та групових досягнень.