Вже завершується такий жаданий для мільйонів футбольних уболівальників Чемпіонат Світу з футболу 2010. Залишилося дізнатись, хто стане переможцем цього неймовірного змагання. Але це змагання не лише серед футбольних команд. Це ще змагання брендів, в екіпіровці яких грають футбольні збірні. Та що казати, це справжня війна!
Як відомо, у цьому Чемпіонаті Світу беруть участь команди з 32-х країн. Ось як розподілилися вони відповідно до торгових марок, у які вони екіпіровані:
Adidas (кількість команд – 12):
Аргентина, Данія, Франція, Німеччина, Греція, Японія, Мексика, Нігерія, Парагвай, Словаччина, Іспанія, Південна Африка
Nike (9):
Австралія, Бразилія, Нідерланди, Нова Зеландія, Португалія, Сербія, Словенія, Південна Корея, США
Puma (7):
Алжир, Камерун, Гана, Італія, Кот-д’Івуар, Швейцарія, Уругвай
Umbro (1):
Англія
Joma (1):
Гондурас
Legea (1):
Північна Корея
Brooks (1):
Чилі
Лідери за кількістю представлених команд Adidas та Nike “зустрінуться” у фіналі. Чи є тут якась закономірність? Цікаво, що деякі країни обрали “унікальні” бренди. Можливо, Англія саме тому вибула на ранній стадії? 😉 Північна Корея обрала взагалі не дуже відому італійську торгову марку, що, у принципі, і не дивно.
Футбольний уболівальник та блогер Hirofumi Kiyonaga з Гонконгу навіть створив схему брендів, що беруть участь, починаючи з 1/8 фіналу.
Отже, хто переможе, Adidas чи Nike?