Чемпіонат Світу з футболу 2010: Війна брендів

Чемпіонат Світу з футболу 2010: Війна брендівВже завершується такий жаданий для мільйонів футбольних уболівальників Чемпіонат Світу з футболу 2010. Залишилося дізнатись, хто стане переможцем цього неймовірного змагання. Але це змагання не лише серед футбольних команд. Це ще змагання брендів, в екіпіровці яких грають футбольні збірні. Та що казати, це справжня війна!

Як відомо, у цьому Чемпіонаті Світу беруть участь команди з 32-х країн. Ось як розподілилися вони відповідно до торгових марок, у які вони екіпіровані:

Adidas (кількість команд – 12):
Аргентина, Данія, Франція, Німеччина, Греція, Японія, Мексика, Нігерія, Парагвай, Словаччина, Іспанія, Південна Африка

Nike (9):
Австралія, Бразилія, Нідерланди, Нова Зеландія, Португалія, Сербія, Словенія, Південна Корея, США

Puma (7):
Алжир, Камерун, Гана, Італія, Кот-д’Івуар, Швейцарія, Уругвай

Umbro (1):
Англія

Joma (1):
Гондурас

Legea (1):
Північна Корея

Brooks (1):
Чилі

Лідери за кількістю представлених команд Adidas та Nike “зустрінуться” у фіналі. Чи є тут якась закономірність? Цікаво, що деякі країни обрали “унікальні” бренди. Можливо, Англія саме тому вибула на ранній стадії? 😉 Північна Корея обрала взагалі не дуже відому італійську торгову марку, що, у принципі, і не дивно.

MUST READ:  Бренды служат целям клиентов

Футбольний уболівальник та блогер Hirofumi Kiyonaga з Гонконгу навіть створив схему брендів, що беруть участь, починаючи з 1/8 фіналу.

Схема брендів (Чемпіонат Світу з футболу 2010)

Отже, хто переможе, Adidas чи Nike?