Секрети успіху або 6W корпоративного росту

Секрети успіху або 6W корпоративного ростуДля того, щоб успішно управляти операціями, достатньо відповісти на 5W питань: Who? What? Where? When? HoW? – Хто? Що? Коли? Де? Коли? Як? Якщо ж ви хочете створити успішний бізнес, вам необхідно додати до стандартного 5W-набору операціоніста ще одне “W” – Why? – Навіщо?

Щоб створити успішний бізнес, який повніше розкриває потенціал всіх співробітників, необхідно, щоб їх поєднувала спільна висока мета, спільна візія й спільні корпоративні цінності. Необхідно, щоб люди розуміли, навіщо вони це роблять і захотіли зробити це якнайкраще. Саме це шосте “W” перетворює менеджера в лідера, дозволяє наділяти співробітників повноваженнями, заряджати їх енергією й домагатися того, щоб вони робили не просто те, що повинні, а все що можуть.

Знаю навіщо (Why?)

Створюйте бізнес, коли ви сильно чимось захоплені і хочете створити щось таке, чим зможете пишатися. Надихніть своїх людей ясним баченням. Визначте спільні цінності, і нехай вони встануть у главу кута вашого бізнесу, направляючи всю його діяльність. Створіть відмінні корпоративні принципи, які не можуть бути скопійовані конкурентами. Вони ляжуть в основу вашої стійкої конкурентної переваги.

Знаю що (What?)

Знаходження правильного балансу бізнесу допоможе вам ясніше сформулювати свої цілі й прискорити рух до них. Компанії процвітають, коли їм вдається збалансовано й гармонійно розвиватися по наступних чотирьох основних напрямках: покупці, процеси, фінанси й інновації.

MUST READ:  6 принципів управління від Генрі Форда

Знаю де (Where?)

Пам’ятаєте старий анекдот по автомеханіка, до якого зверталися по допомогу, коли всі інші механіки не могли усунути неполадку? Він слухав мотор протягом декількох хвилин і потім ударяв у деяку стратегічну точку, після чого мотор, на превеликий подив, починав чудово працювати. Механік після цього пред’являв хазяїнові автомобіля рахунок на 400 доларів. Той просив пояснити за що. Механік уточнював: 1 долар за мій час і 399 доларів за знання, де потрібно вдарити.

Знаю коли (When?)

Своєчасність дій надзвичайно важлива. Ви повинні знати не тільки, як щось зробити, але й коли. “Цінність дій полягає в їхній своєчасності”, – учив мудрий Лао Цзи. Цінність вашого продукту для покупця, наприклад, полягає у своєчасній його доставці. Зміни неминучі, але якщо ви розберетеся в циклах бізнесу й навчитеся передбачати зміни, ці швидкі зміни вас не розтрощать. Навпаки, ви зможете летіти на їхньому гребені.

Знаю хто (Who?)

“В остаточному підсумку, суть менеджменту можна виразити в трьох словах: люди, продукти, прибуток. І серед них люди стоять на першому місці”, – учив легендарний корпоративний лідер Лі Якокка. Ваше корпоративне бачення даремно, спільні цінності не мають сенсу, а стратегії неспроможні, якщо у вас немає потрібних людей і команди-зірки, які змогли б їх матеріалізувати.

MUST READ:  Як побудувати довірливі стосунки із клієнтом

Люди – найбільш недовикористаний ресурс переважної більшості фірм. У новій економіці, що рухається знаннями, незалежне підприємництво й ініціатива потрібні на всіх рівнях компанії. Залучення в справи фірми перестало бути дорогою з однобічним рухом. У сучасному корпоративному середовищі кожен менеджер повинен активно працювати над залученням всіх ресурсів і здатностей компанії, щоб вона змогла досягти своїх цілей.

Знаю як (HoW?)

Управляйте процесами, а не людьми. Концентруйтеся не на тому, що вони роблять, а як вони це роблять. Створіть синергічну, кросфункціональну систему управління інноваціями й бізнес-процесами, що охоплює все підприємство цілком, а найчастіше також і його партнерів, сконцентровану на створенні найвищої цінності для клієнта.

Отже, якщо ви хочете домогтися стабільного успіху в бізнесі, завжди пам’ятайте про 6W корпоративного росту й застосовуйте цей принцип на практиці.

За матеріалами CECSI