Існують компанії, які з легкістю завойовують споживчі симпатії, входять у життя мільйонів людей в усьому світі та стають його невід’ємною частиною. Одна з таких компаній – IKEA. Вашій увазі пропонується дуже короткий, але дуже слушний список порад від культової компанії, звісно ж, у сфері її діяльності.
Створіть ажіотаж
IKEA – майстер видовищних акцій і самореклами. Не шкодуйте бонусів і фантазії – щасливі покупці стануть безкоштовними «глашатаями» торговельної марки.
Надихайте персонал
Поменше начальників, більше самостійності, тепла сімейна атмосфера – це подобається співробітникам. У таких умовах вони охоче приймуть філософію й стиль діяльності компанії.
Спокушайте покупця
Торговельний павільйон повинен перетворитися в оазис нескінченного задоволення, відпочинку й розваг. Безкоштовні дріб’язки на зразок олівця й рулетки роблять процес підбора товарів більш приємним.
Дивуйте цінами
Дизайнери повинні створювати приємні для погляду і якісні речі, що підкуповують своєю невисокою вартістю.
За матеріалами статті Business Week