Як підприємці використовують Twitter

Як підприємці використовують TwitterЯк відомо, у Твіттері точиться багато розмов про невдоволення різними брендами, продуктами й послугами. Якщо їх відслідковувати, то можна повернути ситуацію на свою користь, поліпшивши сервіс або зробивши потенційному покупцеві вигідну пропозицію. The New York Times пропонує вашій увазі кілька прикладів того, як підприємці використовують Twitter для розвитку свого бізнесу.

Співвласник Humphry Slocomble, невеликого 14-містного кафе в Сан-Франциско, Шон Вей (Sean Vahey) створив мікро-блог в Твіттері (@humphryslocombe), і в нього вже більше 300 тисяч підписників. “Ми почали використовувати Twitter, тому що в нас не було грошей на рекламу, – говорить Шон. – Ми продаємо продукт, який змінюється щодня. Як тільки ми пишемо про новий смак в Твіттері, – ми одержуємо моментальну реакцію на нього”.

Господарка невеликої булочної в Лос-Анджелесі Kiss My Bundt (@KissMyBundt) Кріста Вілсон (Christa Wilson) використовує Twitter для вивчення фокус-груп. Їй подобається експериментувати з новими рецептами, а використовує Твіттер вона для одержання відгуків.

MUST READ:  Google: змінимо світ на краще!

Мережа недорогих мексиканських ресторанчиків California Tortilla (@caltort), що розташована в Роквілі (штат Меріленд), публікує у своєму Твіттері ключові слова, які можна вимовити при замовленні, щоб одержати знижку.

Кав’ярня Coffee Groundz (@coffeegroundz) використовує прямі повідомлення в Твіттері для прийому й підготовки замовлень. Компанія повідомляє, що після запуску твіттер-акаунта їх продажі збільшилися на 20-30%.

Брайан Сімпсон (Brian Simpson, @BSIMI), використовуючи пошук по Твіттеру, допомагає нью-йоркському готелю The Roger Smith знаходити потенційних клієнтів і давати їм 10% знижку на недорогі кімнати.

Менеджер по комунікаціях в авіакомпанії Jet Blue Морган Джонстон (Morgan Johnston, @MHJohnston), запропонував усунути плату в $50 за перевіз велосипедів після того, як почув в Твіттері скарги на це. Джонстон уважно ставиться до людей, які є активними у соціальному Інтернеті, їхні поради допомагають йому поліпшувати роботу компанії й почути, яких саме покращень хочуть люди.