Новачки-самоучки: Чому саме вони стають рушіями інновацій?

Новачки-самоучки У своїй книзі “Парадигми мислення”, автор Джоел Баркер виділяє особливий тип людей – новачків-самоучок, – які здатні змінити парадигму і привести до відкриттів, які раніше здавалися неможливими. Він розповідає про одного такого новачка – Алмона Строуджера, який винайшов та запатентував автоматичну систему телефонної комунікації, яка позбавляла тисячі операторів від необхідності з дня на день займатися з’єднанням абонентів.

Найдивовижніше в цій ситуації було те, що Алмон Строуджер жодним чином не був пов’язаний зі сферою телекомунікацій. Він був підприємцем, власником похоронного бюро. Здавалося б, важко уявити людину, більш далеку від здійснення перевороту у сфері складних сучасних технологій. Тим не менше, у нього на це були свої причини, пов’язані з появою телефонів у Канзас-Сіті, де він мешкав. Він помітив, що разом з розширенням телефонної мережі його бізнес йде все гірше та гірше. Спершу його бюро обслуговувало близько половини поховань в місті, але тепер кількість його змовлень різко впала. У нього виникла проблема і він вирішив, що всьому виною – телефон.

MUST READ:  Приватбанк знайшов «хитрий» спосіб отримати номер вашого телефону

І хоча нам хід його думок може видатись абсурдним, адже дійсно, який зв’язок може бути між телефонами та похоронним бюро, все ж виявилося, що Алмон Строуджер був правий. Прийшовши до телефонної компанії, він виявив, що головною телефоністкою, яка навчала всіх інших телефоністок, була дружина його конкурента. Здогадайтесь, чому вона навчала “своїх дівчаток”? Звісно, як тільки хтось цікавився похоронним бюро, потенційного клієнта зразу зв’язували з її чоловіком.

Сторуджер спробував обговорити проблему, запропонувавши поділити ринок в попередній пропорції. Але звісно ж, дружина конкурента, маючи всі козирі на руках, відмовилася.

Алмон повернувся додому, усвідомлюючи, з якою проблемою йому довелося зіткнутися. Ретельно обміркувавши своє безнадійне положення, він вирішив, що єдиний спосіб вижити – досягнути того, щоб клієнти, які телефонують, могли зв’язатися з ним без посереднцитва операторів телефонної станції.

В 1888-му році він запатентував винаходи, які лягли в основу автоматичного комутатора та приладу дискового набору. Таким чином, займаючись власною проблемою, він вирішив безліч проблем інших і зробив велике відкриття.