Не чекайте 100-відсоткової впевненості. Дійте рішуче і зараз!

Не чекайте 100-відсоткової впевненості Семьюел Грінгард (Samuel Greengard), один із дописувачів блога Bottom Line, ділиться своєю теорією щодо того, як люди ставляться до різноманітних завдань. Варто вам щось запропонувати – і більшість людей знайдуть тисячі причин, чому це не працюватиме. Хочете подолати світовий голод? Неможливо нагодувати всіх! Прагнете впровадити “хмарне” програмування, яке здатне підвищити продуктивнісь комп’ютерних потужностей на 20%? Це поставить під ризик дані, якими ви будете оперувати!

Зазвичай аргумент проти ініціативи обгрунтовується тим фактом, що будь-яке потенційне починання не може бути бездоганним. Логіка працює так: оскільки нова технологія чи пропозиція завжди недосконала і можуть виникнути проблеми на шляху її впровадження – то краще відкласти її до того часу, поки не будуть на 100% доведені її безпечність та ефективність.

Наприклад, ще багато років назад активісти припускали, що активне використання соціальних мереж представниками компаній сприятиме підвищенню видимості та ефективності цих компаній. Попри це 54% компаній у США банили доступ до соціальних мереж. І тільки 10% відкривали повний доступ до них.

MUST READ:  Принципи платників податків

Тільки сьогодні ми можемо зі впевненістю сказати, як сильно помилялися ті, хто не дозволяв своїм працівникам активно використовувати соціальні мережі. Ось як про це говорить Лон Сафко (Lon Safko), генеральний директор Innovative Thinking, стратег та відомий автор: “Час від часу вам необхідно більше дізнатися про компанію чи постачальника. В такому разі ви звертаєтеся до соціальних інструментів: Facebook чи LinkedIn. Компанії, які не мають своїх представників у цих мережах, опиняються у складній ситуації. По суті вони втрачають конкурентну перевагу”.

Давайте будемо щирими – лише дуже незначний відсоток працівників буде використовувати соціальні мережі таким чином, що це шкодитиме ефективності компанії, наприклад – переглядатимуть особисті фото чи спілкуватимуться з друзями. Але саме страх такої поведінки змусив численні компанії позбавити себе конкурентної переваги.

Звісно ж – соціальні медіа – це лише маленька частинка головоломки. Подібне мислення у сфері ІТ розповсюджене настільки, що ви практично можете почути слова директора: “Давайте зачекаємо. Не варто поспішати. Можливо, ця ініціатива не принесе нам успіху, тому давайте спершу переконаємося, що вона на 100% нам підходить”.

MUST READ:  Перш, ніж продати послугу у сфері бізнес-консалтингу...

І якщо ви плануєте бути конкурентоспроможними у майбутньому, тоді замість того, щоб бути обережними на кожному кроці, слід спонукати людей – відмовитися від будь-яких причин, які не дають їм рушити назустріч новій ідеї, ініціативі чи починанню!