5 порад людям, які ненавидять продавати

5 порад людям, які ненавидять продаватиБудь-який бізнес так чи інакше тримається на продажах. Але далеко не кожна людина є вродженим продавцем. І якщо в ключовий момент, коли потрібно “закрити” продаж, ви починаєте надмірно хвилюватися, сумніватися у цінності вашої пропозиції для клієнта і поводитися невпевнено, то, можливо, в нагоді вам стануть п’ять принципів, опублікованих в журналі Australian Anthill.

1. Преміум версія
Створіть другу версію вашого продукту чи сервісу, яка матиме додаткові можливості та переваги за трохи вищу ціну. Це не тільки дасть клієнтові вибір, але й сприятиме підвищенню такого показника, як сума однієї угоди.

2. Цінність повинна бути в 10 разів більшою за ціну
Наприклад, продукт “x” коштує $49,95. Запропонуйте споживачеві супроводжувальний пакет, загальна цінність якого – $499,50. Ви можете включати в цей пакет супутні товари, додаткові матеріали, цінні відео тощо – це зробить продукт набагато привабливішим для клієнта. Та це й не дивно, адже кожен хоче заплатити 50 доларів за те, що коштує 500.

MUST READ:  Смещение «центра тяжести»

3. Обмежена пропозиція
Суть полягає в штучному обмеженні кількості товару чи часу дії пропозиції, яка вигідна споживачеві. Це прискорює процес прийняття рішення щодо покупки і спонукає клієнта купувати негайно. Це також позбавляє вас від необхідності чекати на завершення угод протягом тривалого часу.

4. Гарантія повернення грошей
Якщо клієнту з будь-яких причин не підійде або не сподобається ваш продукт – він повинен мати право повернути його. Гарантія повернення коштів є для клієнта свідченням високої якості продукта, і тому він легше приймає рішення щодо його купівлі. Як показує практика, дуже незначний відсоток клієнтів користуються своїм правом повернути гроші.

5.”Моральна” підготовка до продажу
Якщо ви плануєте запустити особливу акцію чи запропонувати продукт в обмеженій кількості – підготуйте своїх клієнтів до цієї події. Оголосіть про дату початку акції задовго до її початку, а можливо навіть створіть середовище, в якому потенційні покупці зможуть реєструватися, щоб у жодному разі не пропустити свою можливість. Такий підхід не лише дозволяє підвищити впізнаваність вашого продукту, але й створює “шум” навколо нього, спонукаючи людей більше говорити про продукт.