Джаз управління інноваціями: 11 принципів

Джаз управління інноваціями: 11 принципівЯк відомо, операції – це добре відпрацьований процес, керований на основі старих знань. Операції створюють сьогоднішню цінність, у той час як інновації створюють майбутні можливості. Основна різниця між операціями й інноваціями – це невизначеність, що дозволяє провести асоціативну аналогію із джазом – музичним стилем, в основі якого лежить імпровізація.

Пропонуємо вашій увазі 11 принципів джазу управління інноваціями, наданих порталом Центру підприємницької творчості й системних інновацій (CECSI).

1. Задайте стратегічний напрямок. Надихайте. Створіть надихаючу візію й оголосіть “хрестовий похід”. Зв’яжіть стратегію введення інновацій із корпоративною візією, цілями, задачами й стратегіями. Розробіть стратегічну дорожню карту введення інновацій, що допоможе вам вибрати правильні проекти й виконати їх.

2. Відкрито визначте процес управління інноваціями. Допоможіть людям зрозуміти, як вони і їхня робота вписуються в загальну картину роботи компанії й інноваційний процес. Задокументуйте інноваційний процес за допомогою нескладних дорожніх карт і схем і поясніть його людям як словом, так і справою.

3. Розвивайте свою крос-функціональну майстерність, щоб навчитися використовувати приховану силу розмаїтості й розкрити секрети синергії. Допомагайте співробітникам розвивати їх кросфункціональну майстерність. Переміщуйте людей із місця на місце, з однієї посади на іншу, щоб вони отримали найрізноманітніший досвід роботи. Створюйте кросфункціональні інноваційні команди, що складаються з людей із різними точками зору.

MUST READ:  Три перевірених способи обміну ідеями в компанії

4. Створіть атмосферу творчого хаосу, щоб дати поштовх творчої активності людей і збільшити ймовірність несподіваних відкриттів. Постарайся знайти правильний баланс між порядком і хаосом.

5. Беріть під сумнів устояні припущення. Будьте заповзятливим лідером інновацій. Мисліть нестандартно. Безупинно задавайте пошукові питання “Чому…?” й “А що якщо…?”, щоб виявити приховані проблеми й можливості. Улаштовуйте мозкові штурми не раз у тиждень, а щодня, щоб підтримувати еластичність мозків людей і постійно вдихати нове життя в інноваційний процес.

6. Улаштовуйте перехресне “запилення” ідей. Прагніть з’єднати широкий спектр ідей, поглядів, навичок і стилів роботи. Заохочуйте коментарі й висування ідей. Призивайте як адвокатів, так і критиків активно висловлюватися. Запрошуйте людей зі сторони – експертів, покупців, постачальників і партнерів. Міняйте кути зору, щоб оцінювати ідеї з усіх боків.

7. Винагороджуйте людей за генерацію ідей. Людям необхідно знати, що їхні ідеї дозволяють змінити речі на краще. Визнання підбадьорює людей активно робити якісний внесок.

MUST READ:  Як знайти «точку опори» на ринку?

8. Експериментуйте, щоб скористатися можливостями, що відкриваються, набути нових навичок, довідатися щось нове, аналізуючи, і виявити нові можливості. Створюйте пілотні зразки, щоб створити візуальне уявлення про новий продукт, випробувати його, надихнутися на нові ідеї, а також “продати” свої ідеї спонсорам і колегам.

9. Дайте людям право на невдачу. Невдачі дають можливість багато чому навчитися і вони повинні розглядатися як кров і плоть інноваційного процесу та бути сходами до успіху. Витягніть уроки з невдач, перегрупуйтеся й почніть знову, але вже більш розумно.

10. Вимірюйте досягнутий прогрес, щоб скорегувати свої дії й прискорити реалізацію ідей.

11. Перетворіть роботу в задоволення, щоб люди були радісно збуджені й від своєї діяльності, і від роботи в команді, і від зухвалих проектів, за які вони беруться.