Сет Годін: Яка форма вашої «лійки»?

Сет Годін: Яка форма вашої «лійки»? Часто здається, що вашу рекламу побачила недостатня кількість людей. Насправді проблема зазвичай полягає у якості, а не у кількості, пише Сет Годін (Seth Godin) у своєму блозі.

Рекламна кампанія приводить на ваш веб-сайт людей. Деякі, прийшовши туди, підписуються на електронну розсилку. Опісля дехто з них бере участь у рекламних акціях, їм це подобається, після чого деякі повертаються, щоб купити товар вже за звичайними цінами, а не за знижкою. У результаті лояльними залишаються ті, які постійно купують у вас.

Це стандартний режим вихідних маркетингових комунікацій. Більшість тих, хто пройде через цю так звану “лійку”, зіскочить зі шляху, який веде клієнтів до лояльності. Однак деякі “лійки” є більш ефективними, ніж інші. Продемонструйте свою ідею десятьом правильним людям, і трьох вона захопить, тоді як інші ідеї та пропозиції треба показати набагато більшій кількості людей та виконати більше кроків, перш ніж хоч хтось ними зацікавиться.

MUST READ:  "Парфюмерный" маркетинг: нюхать подано

Помилково вважати, що проблема полягає у тому, що недостатньо людей побачили рекламу і таким чином не потрапили у вашу “лійку”. Насправді проблема полягає в ефективності “лійки”, оскільки саме від неї залежить те, чи буде у вас достатня кількість постійних клієнтів, які радитимуть вас знайомим. Якщо ви це врахуєте, вам буде, що продемонструвати в рекламі, а головне – вона буде ефективнішою.

Контекстна реклама Google посилює вимоги до цієї “лійки”. Якщо ви можете зробити її більш ефективною, тоді ви в змозі дозволити собі витрачати більше грошей на кожного конкретного клієнта, який прийшов за платним оголошенням. А якщо ваш конкурент може привести до себе вдвічі більше клієнтів, ніж ви, то він витратить вдвічі більше грошей на конкретного клієнта, чи не так? І тому розумний конкурент захопить якомога більшу частку ринку. Раджу вам робити “лійку” більш ефективною і не витрачати енергію на випадкових людей. Віддані клієнти потягнуться самі.

MUST READ:  Ім'я революції у маркетингу з використанням соціальних медіа - skittles

Переклад: Innovations.com.ua