Постійний розвиток технологій змінив стиль та підхід до навчання всіх поколінь. Втім, не дивно, що найбільший вплив він мав на наймолодше покоління, яке називають поколінням “Y”. Адже саме ці 15-25-літні підлітки виявляються найбільш “просунутими” в питаннях технологій та найприродніше вписуються у сучасне технологізоване середовище, пишуть автори блога Chief Learning Officer.
Втім, не варто робити упереджених припущень, що підлітки залежать від технологій, чи навпаки, що технології роблять їх незалежними. По суті, молоде покоління залежить від попередніх поколінь набагато більше, ніж будь-яке інше покоління. Наприклад, якщо представник покоління “Y” покладається на ефективність змішаного або електронного навчання, він зазвичай очікує, що з ним займатиметься наставник, який супроводжуватиме його особисто.
Особливо яскраво така залежність проявляється у процесі розвитку лідерських навичок, які, як відомо, формуються тільки при практичному навчанні. Але представник молодшого покоління не хоче, щоб єдиним його наставником був монітор та клавіатура. Натомість, він хоче брати активну участь у взаємодії з іншими учнями та наставниками.
За даними дослідження, проведеного Джині Мейстер (Jeanine Meister) та Кері Вільярд (Karie Willyerd), в якому взяло участь 4271 випускників коледжів, більшість представників молодого покоління віддають перевагу формальному класному навчанню та наставництву на робочому місці. Тож, попри постійний доступ до мобільних пристроїв, ноутбуків та соціальних медіа, представники покоління “Y” далеко не завжди віддають їм перевагу. А у деяких випадках вони навіть відмовляються від цих технологій. Що ж, можливо “старий” метод навчання, який був панівним за часів їхніх батьків та дідусів, залишився у їхній крові.
Втім, порівняно з попередніми поколіннями, покоління “Y” має більше досвіду у становленні мережі однодумців та людей, які мають спільні інтереси. Завдяки цій навичці з них виходять чудові командні гравців. Представники покоління “Y” не настільки індивідуалістичні, як представники покоління “X”. Вони потребують і прагнуть допомоги і цілі. І далеко не завжди звертаються тільки до Google, YouTube чи Facebook.