Як викликати усмішку на обличчях своїх співробітників

Як викликати усмішку на обличчях своїх співробітників Пол Шпігельман (Paul Spiegelman), засновник та генеральний директор компанії Beryl, давно і цілеспрямовано працює над створенням унікальної корпоративної культури, основний фокус якої звернений до співробітників. Свою роботу він відображає на сторінках книги, написаної спільно із колегами “Посібник з усмішки: Погляд працівників на культуру, лояльність та прибуток” (Smile Guide: Employee Perspectives on Culture, Loyalty and Profit). Нижче наведено кілька опублікованих на сайті Inc. порад Шпігельмана, як зробити своїх підлеглих щасливими.

1. Дайте можливість людям висловлюватися. “Прислухайтеся до того, що говорять ваші підлеглі, – наголошує Шпігельман. – І не лише прислухайтеся, але й впроваджуйте їхні ідеї в життя та винагороджуйте їх відповідно до цінності запропонованих ними ідей”.

2. Подбайте про чесність винагороди. Компенсаційна політика в компанії повинна бути максимально чесною, відкритою і об’єктивною. Інакше будь-які спроби створити позитивну культуру виявляться марними.

3. Визнання та винагорода. Чи завжди ви відзначаєте та влаштовуєте свята на честь працівників, які досягнули найкращих результатів? Можливо, це найпростіший спосіб змусити людину посміхнутися. Не слід вважати, що створення позитивного настрою обов’язково повинно коштувати вам багато грошей. Іноді вистачає визнання, адже люди прагнуть, щоб їх цінували.

MUST READ:  Про "локшину", яка навішується на вуха співробітників керівниками великих компаній

4. Працюйте над створенням кар’єрного шляху. Щоб бути щасливою, людина повинна відчувати, що їй є куди рости і розвиватися.

5. Використовуйте нестандартні титули. “Назви посад та титули нічого вам не коштують, – пояснює Шпігельман. – Людина, яка працює у приймальні зветься у нас директором з перших вражень. А людина, яка займається розвитком корпоративної культури носить титул Королева задоволення та посмішок”.

6. Не забувайте про розваги. Шпігельман є прихильником ігрових тімбілдінгів і часто влаштовує тривалі ігрові сесії просто в офісі. Часто вони органічно вплітаються у робочий процес.

7. Дотримуйтесь власних правил. Будучи лідером, ви повинні дотримуватися тих самих правил, які встановлені для інших. Люди повинні відчувати, що ви знаходитесь на одному рівні з ними.

8. Надсилайте листівки та повідомлення, написані від руки. “В річницю їхнього працевлаштування кожен співробітник компанії отримує від мене написане від руки поздоровлення, яке надсилається на домашню адресу. Це дозволяє досягнути найвищого рівня інтимності та персонального зв’язку. І звісно ж – впливає на мотивацію”.

MUST READ:  Інквізиторські методи підбору персоналу

9. Створюйте традиції. “Традиції дозволяють виробити певний зв’язок між працівниками, – пояснює Шпігельман. – Наприклад, у Beryl ми проводимо щорчіне шоу талантів з суддями та нагородами. Можу сказати, що люди дійсно з нетерпінням очікують цього дійства”.

10. Керуйте серцем. Остання порада – завжди пам’ятати, що культура компанії – це відображення особистих цінностей лідера. “Дозвольте людям відчути та зрозуміти вашу турботу та переживання за їхні життя та досягнення”.