Цікавою історією ділиться бізнес-консультант Алекс Левітас. Він розповідає про маркетингове рішення, яке було прийнято компанією Coca-Cola, але через неправильне формулювання виявилося провальним.
Суть історії в тому, що п’ятнадцять років тому Coca-Cola вирішила випробувати нову модель торгівельного автомата, який зміг би змінювати ціну на банку чи пляшку “Коли” залежно від погоди. Розрахунок компанії зводився до того, що в спекотну погоду люди готові більше заплатити за прохолодний напій. І що вище піднімався стовпчик термометра – то вищою ставала ціна.
Але хтось із журналістів, отримавши неофіційними каналами інформацію про “інновацію” “Кока-Коли”, здійняв галас у пресі. Він нарікав на те, що “підлий” автомат зрадницьки піднімає ціни саме тоді, коли клієнтам найбільше хочеться пити. Скандал у пресі змусив компанію відмовитися від своєї ідеї, і автомати, в яких вартість напою залежала від температури повітря, так ніколи і не були створені.
Втім, через деякий час хтось із рекламістів звернув увагу на те, що Coca-Cola припустилася однієї прикрої помилки, і проект насправді можна було врятувати. Все, що було для цього потрібно – подати його інакше: Як автомат, який знижує ціни в холодну погоду.