Management.com.ua: Ювілей і непрості питання

Management.com.ua: Ювілей і непрості питанняДень народження – це завжди день, коли ти хоча б трохи переосмислюєш своє життя. Згадуєш, що вдалося, а що ні. І думаєш: ось, якби …, то я б … У цих крапках – відкладена і поки що нездійсненна мрія. Але, як відомо, історія не терпить умовного способу…

На цьому тижні нашому порталу Management.com.ua виповнилося не багато не мало 10 років. Солідна дата як для інтернет-проекту. Але чомусь дуже хочеться відійти від комплементарного і банального святкування цієї події. Це, як на мене, хороший привід замислитися над питаннями, які у процесі роботи або відкладаються на невизначений термін, або ж і зовсім ігноруються. Непрості питання, які хочеться задати, насамперед, собі.

Отже, що таке Management.com.ua і чому він досі існує?

Звичайно ж, коли щось створюєш, особливо коли у перший раз, то початкова ідея на відстані 10 років виглядає інколи доволі примітивно. І те, що “зараз” далеко не те, що “тоді”. Я не кажу про “краще” або “гірше”. І це нормально. Простий поступовий процес розвитку, удосконалення та часткового переформатування. Але чи можна назвати цей процес інноваційним? Наразі ні. Адже ідейного вибуху, зламу стереотипів не відбулося. І це, мабуть, нормально. Але ж чи про це люди мріють?

Ось як ми описуємо наш портал:
Інтернет-портал Management.com.ua є віртуальним середовищем для професіоналів у галузі управління, що має на меті обмін актуальною методологічною інформацією, практичним досвідом, обговорення теоретичних аспектів та проблем застосування управлінських ідей.

MUST READ:  Найбільш дивні корпоративні правила в Disney

Звучить непогано, чи не так? Цілком амбіційно, хоча і трохи забагато слів. Чи можна висловити все це у кількох словах? Ми пишемо: “Інтернет-портал для управлінців”. Теж прийнятно, тим більше, що іншого подібного порталу на теренах українського Інету не зустрічали. Все ніби добре, про що турбуватися? Є у мене такі собі побоювання, майже на рівні параної, що ці слова не зовсім відповідають змісту.

Поясню на прикладі. Є Pedigree – корм для собак, Whiskas – корм для кішок. Якщо у вас є кішка, то ви (чомусь є у мене така впевненість) купите саме Whiskas, аж ніяк не Pedigree (хоча і не виключаю, що ви настільки любите тварин, що у вас є і собака). Теоретично (а може і практично) ці корми на смак можуть і не відрізнятися (я не куштував). Але ж хто у здоровому глузді придбає своїй чарівній кішці Pedigree… 🙂

Отже, справа у позиціонуванні. Ми хочемо, щоб нашими відвідувачами були управлінці. Створюємо відповідний “корм” і хочемо “нагодувати” ним наших поважних керівників. Але ж чому Петро Потапович, директор корпорації, досі не є нашим постійним відвідувачем? Може, системні адміністратори корпорації з якихось своїх власних моральних переконань заблокували наш сайт? Чи може йому наш “корм”, м’яко кажучи, не підійшов? А чому студент кулінарного технікуму Семен ходить на наш сайт як на роботу? Що від тут для себе знайшов?

MUST READ:  9 правил электронного листуваня від керівників Google

Я утрирую. Звісно ж, відкритість сайту в Мережі означає, що ви ніяк не застраховані від нецільових відвідувачів. Справа лише в контенті і вмінні себе позиціонувати серед ключової аудиторії. Справа нелегка. Кожен управлінець – це у першу чергу людина і вона далеко не завжди цікавиться менеджментом. Тобто наша справа – заволодіти лише його сегментом уваги.

Тоді, чи є сенс називатися “портал для управлінців”? Адже виходить, що ми вкладаємо в ці слова одне, а отримуємо щось інше. Виходить, що не дуже коректно відразу акцентувати увагу на аудиторію, яку б ви хотіли бачити своєю ключовою. Варто зосередитися на своїй ключовій компетенції – наприклад, створенні відповідного якісного контенту – і ключова аудиторія не забариться віддячити вам своєю увагою.

Ці публічні роздуми є для мене не дуже притаманними. Але ж ламати дещо закриті традиції нашої роботи – це шлях, як на мене, змінитись. А змінивши принципи роботи можна не тільки змінити інтернет-портал, а й цей світ, звісно ж, за допомогою наших уважних читачів 😉