Як витратити час і рекламний бюджет, охопивши своїм рекламним повідомленням максимальну аудиторію? Портал Adme.ru пропонує свій рецепт – шкідливі поради для неслухняних рекламодавців. Адже вони не завжди бажають іти на поводі у кровожерливих рекламістів, які мріють лише про великі бюджети і фестивальні перемоги.
1. Робіть рекламу тільки коли продажі ростуть!
Робити рекламу, коли продажі йдуть униз – значить вирити собі могилу й напроситися на звільнення. Адже, як відомо, якщо продажі ростуть, значить відділ реклами добре працює. А якщо продажі падають, значить відділ реклами працювати просто не вміє.
2. Не шукайте нових шляхів!
Навіщо витрачатися на створення оригінального креатива, якщо все в цьому світі вже давно було кимось придумано й використано? Візьміть відомий принт і виправте його під себе. Запозичте успішну ідею й адаптуйте її під місцеві реалії!
3. Поводьтеся зі споживачем як із дитиною!
У більшості випадків він поняття не має, що йому в житті потрібно, і якою пастою почистити сьогодні зуби. Не соромтеся щораз нагадувати споживачеві, що ніхто, окрім вас, вирішити його проблеми й задовольнити його запити не здатний. Продовжуйте переконувати в тім, що тільки ваш товар є панацеєю від всіх всесвітніх лих.
4. Максимально розширюйте свою цільову аудиторію!
Ваш продукт повинні купувати якнайбільше людей. Тому на питання агентства “Хто ваш клієнт?” варто відповідати “Всі!”. А ще краще охарактеризувати в брифі цільову аудиторію як “чоловіки 25-50 років, які орієнтовані на кар’єру”, але при цьому не відштовхувати домогосподарок з дітьми й підлітків.
5. Робіть усе в останню хвилину!
Рекламні агентства звикли працювати у “форс-мажорі”, креативників це бадьорить. Адже, як відомо, “страх дедлайну діє сильніше, ніж допінг”. Раз у тиждень міняйте цілі й вимоги, а ще краще – змініть бриф за день до презентації. І взагалі, ідеальний бриф – це “краще, ніж у всіх”.
6. Проводьте побільше фокус-груп!
Будь-яку ідею потрібно спочатку прогнати через кілька фокус-груп. Як кажуть, “сім разів проведи фокус-групу, один раз зроби по-своєму”. На останньому етапі корисно попросити всіх співробітників фірми оцінити вашу рекламу. Не забудьте врахувати побажання дружини директора.
7. Завдання рекламіста – придумати проблему й відразу запропонувати спосіб її вирішення!
Це називається влученням в інсайт. Завдяки рекламі споживачі неабияк стурбувалися мікробами під обідком унітаза, накипом у пральних машинах і пошуками в молочних продуктах чудодійних лактобактерій Casei та Rhamnosus.
8. Максимум інформації!
Вимагайте вказати в ролику або на макеті всі телефони й адреси дилерів, технічні характеристики і весь асортимент вашої продукції, схему проїзду й іншу корисну для покупців інформацію. Ви оплатили цілих 30 секунд (цілу смугу тощо) – все прекрасно поміститься! Так, і логотип більших розмірів!
9. Приймати макет з першого разу – це дурний тон!
Дизайнери повинні відпрацьовувати ваші гроші й пропонувати ще варіанти. Попросіть спочатку збільшити, а потім зменшити логотип. Нехай пограють шрифтами – існує стільки гарних шрифтів, гріх їх усі не використати у вашій рекламі.
10. Розміщуйте рекламу тільки в прайм-тайм й у найбільш помітних місцях!
Рейтинг і видимість важливіше влучення в аудиторію. І неважливо, що реклама не працює. Час і гроші на креатив, виготовлення й медіа були витрачені. Совість спокійна. Головне, щоб бос по дорозі на роботу помітив у зовнішній рекламі плоди вашої праці.
11. Креатив не продає!
Не піддавайтеся на умовляння – рекламні агентства тільки й мріють про те, як за ваш рахунок з’їздити в Канни на фестиваль. Креатив – це, всього-на-всього, пилосос, покликаний висмоктати ваші гроші. Не варто ризикувати, адже реакція споживачів на сміливу рекламу може бути непередбаченою.
12. Секс продає!
Сміло додержуйтеся завітів дідуся Фрейда. Оголеність в рекламі будь-якої категорії товарів – запорука успіху реклами. Іміджевий календар з оголеними співробітницями в подарунок всім партнерам – це обов’язковий атрибут будь-якої сучасної компанії.
За рекламної підтримки:
Тепло і затишок в оселі – найкращі вікна Рехау для вашого дому. Продаємо вікна Рехау в Києві та про Україні.