Фінансові директори також пишуть блоги!

Щоправда, українські директори у такій діяльності поки-що помічені не були. А от англомовним – їсти не давай – тільки б блоги писати. Навіть на найбільш фінансово-директорському сайті, який так і називається: www.cfo.com – є свій блог…

І хоча давно вже повелося, що майже кожен 15-ти річний підліток має власний блог – до недавнього часу це явище не було поширене серед директорського складу компаній. Сьогодні можемо спостерігати зміну тенденцій.

У серпні Том Берквіст (Tom Berquist), фінансовий директор компанії Ingres Corp., запустив блог „On the line”, який мав на меті „обмін історіями та уроками життя фінансового директора технологічної компанії”. Берквіст, який 10 років працював дослідником та аналітиком у Wall Street, стверджує, що блоги – це потужний інструмент взаємовідносин із інвесторами. І дійсно, ті 50 – 200 чоловік, які заходили на його сайт кожного дня, переважно були працівниками компанії та інвесторами. „Я завжди був переконаний, що вміння написати коротку історію є набагато кращим способом комунікації з навколишнім середовищем, ніж презентація PowerPoint”, – стверджує автор.

MUST READ:  10 ключових правил презентації, про які часто забувають

Відвідувачі блогу фінансового директора не знайдуть там пустопорожніх балачок про музичні вподобання автора чи його улюблені фільми. Натомість, у блозі можна відшукати різноманітні підходи до моделей компенсації, ціноутворення, прибутковості та познайомитися з продуктами компанії. Автор також висловлює свої думки щодо інвестування компаній та ризиків, який вони здатні на себе взяти.

Ще одним фінансовим директором, який веде свій власний блог, є, наприклад, Спенсер Раскоф (Spencer Rascoff) – фінансовий директор Zillow.com. Він пише здебільшого про свій початковий досвід на ниві фінансового управлінця найвищої ланки.

Проте, одним з найбільш відомих директорських блогів є дітище Джонатана Шварца (Jonathan Schwartz), генерального директора компанії Sun Microsystems. Він називається дуже просто „Блог Джонатана” (Jonathan’s Blog), і при цьому налічує в середньому 400.000 відвідувачів на місяць.

Берквіст стверджує, що входження фінансових директорів у світову блогосферу – це лише справа часу: „Це занадто потужний інструмент комунікації з навколишнім світом, щоб його можна було ігнорувати!!!”