Дизайнер зі Швеції Віктор Герц розробив логотипи, які, на його думку, показують справжню сутність компаній. Треба визнати, що деякі з них дійсно дотепні. Але не думаю, що співробітники, які працюють у компаніях, що є власниками цих брендів, будуть у захваті від побаченого. Отже, приємного перегляду, і не кажіть, що вас не попереджали 😉
1. Facebook – Procrastination. Дослівно перекладається як “відстрочка, зволікання”. Імовірно, мова йде про бездіяльне часопроведення.

2. YouTube – Cat Videos. Іронія, викликана популярністю відео з кішками.

3. Absolut Vodka – Absolut Vomit. Не горілка, а блювотний засіб.

4. Camel – Cancer. Рак, а не верблюд.

5. Carlsberg – Calories. Усі знають, що пиво – це зайві калорії.

6. McDonald’s – McDiabetes. Багато будеш їсти, незабаром зостаришся.

7. Fazer – Fazo. Якщо їсти надто багато шоколаду, станеш товстуном, “fazo”.

8. L’Oreal – L’Irreal Apparence. Нереальний зовнішній вигляд (французька).

9. MTV – Moronic Television. Телебачення для недоумкуватих.

10. Nintendo – Nothing to do. Нічого не робити.

11. PlayStation – Procrastination. Див. Facebook.

12. Budweiser – Bellyexpander. Збільшувач живота.

13. Captain Morgan – Crawling in the Morning. Дослівно: плазуючий по ранках, по-російськи – важке похмілля.

14. Marlboro – Moneywaster. Марнотрат.

15. Windows – Will work for a while. Пропрацює якийсь час.

За матеріалами AdIndex.ru