Дизайнер зі Швеції Віктор Герц розробив логотипи, які, на його думку, показують справжню сутність компаній. Треба визнати, що деякі з них дійсно дотепні. Але не думаю, що співробітники, які працюють у компаніях, що є власниками цих брендів, будуть у захваті від побаченого. Отже, приємного перегляду, і не кажіть, що вас не попереджали 😉
1. Facebook – Procrastination. Дослівно перекладається як “відстрочка, зволікання”. Імовірно, мова йде про бездіяльне часопроведення.
2. YouTube – Cat Videos. Іронія, викликана популярністю відео з кішками.
3. Absolut Vodka – Absolut Vomit. Не горілка, а блювотний засіб.
4. Camel – Cancer. Рак, а не верблюд.
5. Carlsberg – Calories. Усі знають, що пиво – це зайві калорії.
6. McDonald’s – McDiabetes. Багато будеш їсти, незабаром зостаришся.
7. Fazer – Fazo. Якщо їсти надто багато шоколаду, станеш товстуном, “fazo”.
8. L’Oreal – L’Irreal Apparence. Нереальний зовнішній вигляд (французька).
9. MTV – Moronic Television. Телебачення для недоумкуватих.
10. Nintendo – Nothing to do. Нічого не робити.
11. PlayStation – Procrastination. Див. Facebook.
12. Budweiser – Bellyexpander. Збільшувач живота.
13. Captain Morgan – Crawling in the Morning. Дослівно: плазуючий по ранках, по-російськи – важке похмілля.
14. Marlboro – Moneywaster. Марнотрат.
15. Windows – Will work for a while. Пропрацює якийсь час.
За матеріалами AdIndex.ru