Як виникає глибока прив’язаність працівників до компанії

Як виникає глибока залученість працівників до компанії Ентоні Сорк (Anthony Sork), засновник інструментарію для компаній, які хочуть знизити рівень плинності кадрів та підвищити результативність свого персоналу, стверджує, що таким компаніям потрібно створити глибинний зв’язок зі співробітниками. Те, чи стане працівник ефективною частиною команди, значною мірою визначається вже в перший день його роботи в компанії. Тому для роботодавця надзвичайно важливо працювати над створенням стосунків з першого дня. Про це він розповідає у своєму блозі Employee Attachment.

Ентоні Сорк пропонує вісім порад, які допоможуть встановити такий зв’язок, та “прив’язати” працівника до компанії:

1. Потурбуйтесь про те, щоб правильно “зустріти і привітати” нового працівника. Якщо ви керуєте відділом – саме ви повинні стати тією людиною, з якою проведе свій перший день новий співробітник. Ніколи не делегуйте цю функцію і не намагайтесь перекласти її на плечі інших, тому що це надзвичайно важливо. Саме ваша увага і готовність допомогти утверджує працівника у відчутті, що його цінують!

MUST READ:  Я хворий... На роботу не прийду!..

2. Представте працівника топ-менеджменту компанії. Найвище керівництво повинно знати про людей, які працюють у їхній компанії. А самим працівникам буде зрозуміло, що їхня поява – невипадкова і має значення!

3. Виконуйте свої обіцянки. Не відступайте від умов, про які ви домовилися в процесі попередніх переговорів із потенційним співробітником.

4. Дайте працівникам свободу. Новий співробітник повинен отримати свій власний простір, де він міг би почувати себе комфортно.

5. Дайте можливість працівникові отримувати доступ до простору компанії тоді, коли йому це буде зручно. Інакше кажучи, у працівника повинен бути ключ від приміщення, в якому він працює. Це не лише акт довіри, але й можливість для працівника виконувати свою роботу тоді, коли зручно.

6. Розробіть план на кілька перших днів. Працівник повинен знати і розуміти, чого від нього очікують та чим він буде займатися кілька перших днів у компанії.

MUST READ:  Клієнт НЕ завжди правий!

7. Дайте змогу працівникам робити власний внесок у розвиток компанії. Більшість ваших співробітників (і особливо новачків) здатні суттєво підвищити ефективність робочого процесу та загальну результативність. Потрібно просто дати їм можливість зробити це.

8. Не порівнюйте працівника з попередниками. Навіть якщо попередник був набагато кращим спеціалістом, потрібно враховувати, що новачок досягне необхідного рівня тільки з досвідом. Для вас немає жодної причини демотивувати його, порівнюючи з попередником.

За рекламної підтримки:
Что может быть лучше, чем живая вода, которая идеально усваивается вашим организмом?