Калеб Д. Бредхем, аптекар з Нью-Берна в Північній Кароліні, у 1898-му році винайшов мікстуру на основі горіха коли, що допомагала при диспепсії та при розладах травлення. Змішана із сельтерською водою “Мікстура Марення” відмінно вгамовувала спрагу. Дуже багато хто спеціально заходили в аптеки, щоб спробувати новий напій.
Бредхем у 1902-му році заснував марку Pepsi-Cola, а в 1904-му році заснував компанію з такою ж назвою. Coca-Cola існувала вже вісімнадцять років. Назва “Cola” у США використовувалася надто активно. Конкуренти не замислюючись випускали продукцію з назвами Fig Cola, Candy Cola, Cold Cola, Cay-Ola або Koca-Nola. У 1916-му році суд засудив всіх виробників контрафактних товарів. Виключення було зроблено тільки для марки Pepsi-Cola, її дозволено було залишити без зміни.
У результаті невдалої спекуляції із цукром Бредхем у 1920-му році розорився. Його компанія була куплена іншим підприємцем, але й той розорився в 1931-му році. Тоді її придбав Чарльз Г. Гут, президент компанії з виробництва цукру Loft Industries. Щоб протистояти марці Coca-Cola, він вирішив подвоїти обсяг пляшок зі своїм напоєм, зберігши колишню ціну – п’ять центів за пляшку. “Подвійна вигода” – повідомляла радіореклама, і так почався зліт Pepsi-Cola.
Із книги Бернара Галі “BRAND: Народження імені”