Одного разу зібралися в лісі звірі й вирішили відкрити школу. Серед них були кролик, птах, білка, риба й вугор, і вони сформували раду директорів. Кролик наполягав, щоб у програму занять увійшов біг. Птах наполягав, щоб у програму занять увійшло літання. Риба наполягала, щоб у програму входило плавання, а білка говорила, що абсолютно необхідно внести вертикальне лазіння по деревах.
Вони об’єднали всі ці речі й склали розклад занять, а потім стали наполягати, щоб всі тварини вивчали всі предмети.
Хоча кролик й одержував п’ятірки по бігу, з лазінням по деревах у нього були труднощі. Він постійно падав на спину. Незабаром він отримав якесь ушкодження мозків і бігати більше не міг. Виявилося, що замість п’ятірки по бігу він одержує трійку, а по вертикальному лазінню, звичайно, завжди одиницю.
Птах дуже добре літав, але коли йому довелося рити нори в землі, він не зміг робити цього добре. Птах постійно ламав дзьоб і крила. Незабаром і він став одержувати трійки по літанню, одиниці по норокопанню й зазнавав пекельних труднощів у лазінні.
Зрештою першою за успішністю твариною в класі виявився розумово відсталий вугор, який робив усе наполовину. Але засновники були задоволені, тому що кожний вивчав всі предмети, і це називалося “широкою загальною освітою”.