Клієнт: голодний або обережний

Клієнт: голодний або обережний“Подумайте над тим, кому ви продаєте свій продукт: тим, хто його прагне, чи тим, хто мріє, щоб йому дали спокій”. Маркетингові міркування з використанням як завжди цікавих аналогій висловлює Сет Годін (Seth Godin) у своєму блозі.

Голодна людина, якій запропонували поласувати за шведським столом, дуже рада взяти що-небудь поїсти. Вона не витрачає багато часу на те, щоб сказати “ні, дякую” і, таким чином, утриматися від споживання їжі. Якщо їй це цікаво, вона спробує, хоча, можливо, й небагато.

Людина насторожі, яка йде вулицею, уникає зустрічі поглядів з бездомними, не відповідає на прохання людей, яким потрібен голос для петиції, і вже точно не допоможе бойскауту перевести бабусю через дорогу.

Саме з цією дихотомією має справу будь-який маркетолог. Або ви продаєте людям голодним – які хочуть того, що ви пропонуєте, які готові вислухати те, що ви скажете, які є навіть фанатами… Або ж ви продаєте людям, які активно захищають себе, охороняючись від будь-якого втручання і помилок.

MUST READ:  «Звільніть» своїх клієнтів! Навіть під час кризи

Як можна розробити стратегічний план дій, якщо ви не розумієте, на який тип людського сприйняття орієнтуєтеся?

Найважливіша істина полягає у тому, що у кожен заданий момент людина або голодна, або насторожі. І вам потрібно зрозуміти, якому типу людей ви будете розповідати свою історію, тому що підхід, який ви оберете для першого типу, не підійде для другого.

Настрій і сприйняття можуть змінюватися у міру того, як минає день. У книжковому магазині людина може шукати нові ідеї, а вже через кілька хвилин на автобусній зупинці вона прагнутиме опинитися на самоті…

Переклад: Innovations.com.ua