Якщо ви вирішили створити еталон провального інтернет-магазина, то потрібно засвоїти кілька нескладних правил. При ретельному їхньому дотриманні, у магазина не залишиться жодного шансу бути знайденим клієнтом, а якщо людина випадково й набреде на сайт із вашими товарами – він піде відтіля протягом кількох секунд. Шкідливі поради пропонує портал “Все про директ-маркетинг”.
1. Якщо ви вирішили відкрити інтернет-магазин – не робіть півзаходів. Він відразу повинен мати максимум складного й нав’язливого функціонала. Із сайту ніхто не піде “живим”: опитування, розсилка новин, міні-гри, онлайн-підтримка, консультація чергового рибалки й медсестри, на випадок, якщо зайдуть зацікавлені. Нічого страшного, якщо спочатку вони будуть працювати некоректно – читати новини в некоректному кодуванні навіть цікавіше, а розмова з роботом онлайн-підтримки, який знає всього п’ять фраз, розвиває в споживача невимогливість і терпимість.
2. Розміститися краще на безкоштовному хостингу. Магазини з адресами ivan-trofimovich-ltd.prodam.komod.dsp.ru або odezhda-iz-germanii-so-skidkoy.stylniy.second.com обов’язково залучать відвідувачів, адже довжина посилання на сайт, як довгий лімузин – привід для гордості власника.
3. Інтерфейс магазина зобов’язаний бути максимально барвистим – один раз відвідавши сайт, людина не повинна забути його ніколи. Використайте GIF-анімацію, це стильно й сучасно. А от з фотографіями продукції можна почекати – люди повинні самі знати, як виглядає те, що вони хочуть купити, а хто не знає – завжди може “погуглити”. Робити фільтри продукції необов’язково, нехай гості сайту не лінуються вчитуватися в прайс.
4. Розміщайте рекламу магазина на найдешевших площадках. У кожному разі, вашою цільовою аудиторією повинні бути “всі”, так ефективніше привести максимум народу на свій сайт, а люди, потрапивши перший і єдиний раз, не зможуть відмовити собі в покупках.
5. На листи в підтримку сайту й скарги відповідати необов’язково – однаково ті, хто написали, забудуть або просто не зможуть нічого зробити. Навколо ще поле неоране потенційних споживачів, а один незадоволений інтернет-клієнт для нас зовсім неважливий.