Родина Пежо успадкувала своє прізвище від далекого предка, який був peugeot, тобто продавцем смоли. Смола сосни у середньовіччя використовувалася як клеюча речовина або для забивання щілин у човнах. Родоначальниками династії Пежо були брати Жан-П’єр і Жан-Фредерік Пежо, які на початку позаминулого століття виготовляли пилки в регіоні Монбейяр.
Їхні сини займалися виробництвом і продажем робочого інструмента, китового вуса для корсетів і сільськогосподарського інвентарю, що дозволило їм створити технічну базу, на якій і виникла надалі автомобільна компанія Peugeot. Онуки стали виробниками велосипедів. Правнуки в 1910-му році заснували компанію «Автомобілі і велосипеди Peugeot». Арман Пежо, як і всі виробники велосипедів, став цікавитися автомобілями. На першій моделі Peugeot стояв двигун Levassor (Левассо — майбутній компаньйон Пенхарда).
Peugeot був першим у Франції автомобілем з бензиновим двигуном, що зробив поїздку на далеку відстань, повторивши маршрут велопробігу Париж-Брест і назад. Він рухався із середньою швидкістю 15 км/год, і за весь час трапилася лише одна поломка! Їхав так само швидко, як чемпіони-велогонщики!
Всім моделям Peugeot привласнюються не імена, а числа із трьох цифр, одна з яких обов’язково «нуль». Уже використані всі числа від 101 до 909 (компанія Porsche знала про це, тому перейменувала свою модель турбо 901 в 911). Обов’язкову наявність нуля в числі-назві намагалися пояснити тим, що він обрамляв отвір для пускової рукоятки. Але це легенда! Модель 201, що вийшла в 1931-му році, була так названа просто тому, що вона з’явилася після модифікацій 181, 184, 190. У моделі 201 була присутня, звичайно, дірка для рукоятки, але розташовувалася вона під бампером, тоді як назва-номер кріпився зверху бампера. Можливо, під впливом легенди на моделях 202 і 402, що вийшли в 1938-му році, «нуль» дійсно оточував отвір для рукоятки, але, швидше за все, це було зроблено з іншої причини: фари автомобілів розташовувалися за бампером, тому тільки внизу, під ним, залишалося місце для числового позначення моделі.
Перші емблеми Peugeot були замовлені майстрам по виготовленню скоб’яних виробів. На стрілі-флагштоку був закріплений лев, символ стрімкості в рухах, чиї гострі ікла нагадували наточені зуби пилки. Лев у стилізованому зображенні дотепер залишається емблемою фірми Sochaux. Модель, що передувала номеру 14, називалася «малолітражний автомобіль “Лев”».
Peugeot став самим найбільшим французьким автомобільним виробником після того, як у 1974-му році концерн Michelin купив компанію Citroën, а в 1978-му році Chrysler придбав компанію Simca.
Із книги Бернара Галі “BRAND: Народження імені”