Якщо ви один з тих працівників, які приходять на роботу раніше всіх, а йдуть з неї останніми і при цьому регулярно “забувають” сходити на обід, тоді ви самі – найгірший ворог власної продуктивності, стверджують на сторінках блога Glass Door. Дослідження свідчать, що кількість помилок через неуважність зростає до 10% після 8-годинного робочого дня і до 28% після 10-годинного робочого дня.
На жаль, економічна криза, яку всім нам довелося пережити, фактично перетворила стрес та надмірне навантаження на норму. Така ситуація не могла не відобразитися на продуктивності, а наслідком стало вигорання. І хоча причиною цього неприємного явища зазвичай є робочі умови та оточення, все ж частина “провини” лежить і на плечах самих співробітників.
Нижче наведено перелік порад, які допоможуть уникнути вигорання:
1. Ізолюйте себе від мережі. Twitter, Facebook, Email, Forsquare, комунікатори, комп’ютери: всі ці технологічні новинки не лише допомагають нам підвищити продуктивність, але й найбезпосереднішим чином ведуть до вигорання. У них є “темна сторона” – користуючись ними людина знаходиться на зв’язку постійно. І це абсолютно ненормально! Потрібно знаходити час, коли ви будете свідомо “від’єднуватися” від мережі для того, щоб прогулятися, подивитися улюблений серіал чи почитати книгу.
2. Виділіть час на хобі. Вам потрібно знайти щось таке, що не буде пов’язане з вашою роботою: займіться йогою, підіть на теніс чи почніть грати в баскетбол. Яку б справу ви не обрали – вона допоможе швидше відновлюватися і додасть вам енергії!
3. Ефективно використовуйте вихідні та відпустку! Під ефективним використанням, звісно ж, не мається на увазі необхідність ще більше часу присвячувати роботі. Навпаки, ефективна відпустка – це коли ви ні секунди часу не думаєте про роботу і повністю зайняті відпочинком.
4. Попросіть про допомогу. Більшість людей бояться навіть натякнути на своє вигорання керівництву компанії чи своєму безпосередньому менеджерові. Втім – це найбільш певний шлях до того, що рано чи пізно їх таки звільнять. Якщо ви не здатні справлятися зі своїми обов’язками через неадекватне навантаження – не соромтеся попросити про помічника, який зможе взяти на себе частину ваших обов’язків. Зрештою – це в інтересах компанії. Адже перебуваючи під стресом постійно ви будете робити помилки, які в кінцевому результаті коштуватимуть компанії дорожче!