Веселощі на роботі

Веселощі на роботі Експерт з питань розвитку лідерства Ден МакКарті (Dan McCarthy) на сторінках свого блога Great Leadership розповідає про те, як керівники компаній намагаються зробити робоче середовище більш веселим, та пояснює, чому їм це практично ніколи не вдається. Нижче наведено перелік “поганих” способів підвищити настрій працівників.

1. Створення “комітету веселощів”. Хорошій настрій не можна отримати за замовленням, тому створення будь-яких комітетів виглядатиме занадто штучним. Навряд чи люди почнуть веселитися тільки тому, що їм накаже це робити конкретний відділ компанії.

2. Проведення маскарадів. День веселих капелюшків, день штучних носів, день бридких галстуків – все це реальні заходи, які час від часу проводяться у реальних компаніях. І якщо фотографії подібних маскарадів на корпоративному сайті можуть виглядати досить весело, насправді мало хто зі співробітників відчуває справжню радість від їх проведення.

3. Безглузді вступні промови, єдина мета яких – розвеселити аудиторію. До сих пір існують тренери, які граються з персоналом у дитячі ігри з метою “об’єднати” групу. Дивовижно, як зрілі і поважні люди дозволяють собі займатися такими дурницями.

MUST READ:  Багатозадачність - міф, який шкодить ефективності

4. Пінг-понг, настольний футбол чи повітряний хокей у кімнаті для відпочинку. Хороша спроба, але в кого є час на всі ці ігри? Зрештою, чи не почуваєтесь ви негідником, коли граєтесь в ігри замість того, щоб працювати?

5. Насмішки над іншими. Немає нічого веселого в тому, щоб насміхатися над іншими співробітниками.

6. Сексистський, расистський чи жорстокий гумор. Без коментарів.

7. Цинізм чи сарказм. Іноді ці види гумору бувають доречними, але тільки не на робочому місці. І особливо протипоказано користуватися ними менеджерам.

8. Собачий день. Вірите, буває навіть таке! Тоді чому б не привести на роботу всіх своїх домашніх улюбленців, включаючи пітонів та павуків? А як щодо свійських тварин – коней, корів, свиней?

9. Найм консультанта з веселощів. Це не що інше, як більш дорогий варіант комітету з веселощів.