А ви впевнені, що знаєте реальні мотиви своїх співробітників?

реальні мотиви співробітників Можливо, одним із найскладніших завдань лідера є необхідність знати мотиви співробітників. Чи кожен в команді виконує свою роботу, керуючись однаковими мотивами? Чи може керівник покластися на підлеглих у скрутній для компанії ситуації? Чи співпадають накази формального менеджера з наказами “внутрішнього боса”, який живе у кожному співробітнику? Відповіді на ці непрості завдання спробував дати Вейн Турмел (Wayne Turmel) у своїй публікації на Management Issues.

Працюючи разом, люди з часом вибудовують довіру один до одного. Втім, з розвитком інформаційних технологій та популяризацією віддаленої співпраці робити це стає все складніше та складніше.

Ось кілька порад, які допоможуть зрозуміти мотиви учасників команди:

1. Якщо учасники команди чітко витримують всі дедлайни при цьому зберігаючи високу якість роботи, керівництво вважає, що причиною цьому є відданість цілям компанії. Якщо ж щось починає йти не так, вони дивуються. І саме в цей момент починає виникати недовіра.

MUST READ:  Принцип синергии

2. Люди схильні довіряти мотивам колег, які готові безкоштовно їм допомагати. Спонукайте учасників вашої команди більше спілкуватися один з одним. Що більше комунікації буде відбуватися між учасниками команди, то більше бар’єрів вдасться подолати. Якщо хтось допомагає вам, навіть якщо ви ніколи не зустрічалися, це налаштовує на довіру.

3. Технології можуть бути корисними. Одна з найбільших цінностей вашої команди – це колективні знання. На жаль, більшість команд не здатні ефективно накопичувати та обмінюватися ними. Численні інструменти на зразок блогів, соціальних медіа чи сервісів обміну файлами дозволять учасникам команди відповідати на запитання один одного та обмінюватися ідеями.

Пам’ятайте, створення командного духу, особливо в тих середовищах, в яких члени команди територіально знаходяться в різних місцях – це перший крок до мотивації та суттєвого підвищення результативності компанії.