У житті ми часто стикаємося з інформацією, яка є, відверто кажучи, для нас несподіваною. Звичайно, це ж стосується і світу бізнесу. Пропоную вашій увазі кілька таких цікавих фактів.
Nike. Логотип компанії Nike, що являє собою всім відомий розчерк, символізує крило богині перемоги Ніки з грецької міфології. Цей лаконічний дизайн був створений студенткою факультету графічного дизайну з університету Портланда Каролін Девідсон (Carolyn Davidson). За цю роботу їй заплатили… усього лише $35.
Каролін була запрошена для роботи в Nike одним із засновників компанії Філом Найтом (Philip Knight), який, до речі, був не дуже задоволений створеним логотипом. Пізніше, коли компанія перетворилася у визнаного міжнародного виробника спортивних виробів, Найт подарував Каролін Девідсон діамантову кільце у вигляді символічного розчерку, а також повний набір від Nike як вираження своєї вдячності.
Yahoo. Слово “yahoo” придумав Джонатан Свіфт у книзі “Подорожі Гулівера”… Так називали відразливу, огидну людину. Засновники “Yahoo!” Джері Янг (Jerry Yang) і Девід Філо (David Filo) вибрали це ім’я, тому що самі себе називали yahoo-ми. Однак зараз назва розшифровується інакше – Yet Another Hierarchical Officious Oracle.
American Airlines. Запроваджене в 1987-му році компанією American Airlines рішення виключити одну оливку з салату на всіх рейсах бізнес-класу заощадило їй згодом $40,000.
Бакси. У 1776-му році в США були надруковані перші паперові долари зелених кольорів. Американці прозвали свої гроші “зеленими спинками” (green backs), звідки й пішло сучасне прізвисько – “бакси”.
Інші цікаві факти:
– Три найдорожчі назви торговельних марок на землі – це Marlboro, Coca-Cola і Budweiser, саме в такій послідовності.
– Кава – це другий найбільший за оборотом товар у міжнародній торгівлі. На першому місці – бензин.
– Найпродуктивніший день робочого тижня – вівторок.
– 10 найбільш затребуваних у 2010-му році професій не існували в 2004-му.
– Споконвічно Bank of America називався Bank of Italy.
– Випуски The New York Times за тиждень містять більше інформації, ніж людина 18-го століття одержувала за все життя.
– Радіо набрало 50 мільйонів користувачів за 38 років, телебачення – за 14 років, Інтернет – за 4 роки. Facebook – за кілька тижнів…
– Найдорожче доменне ім’я в історії обійшлося покупцеві в $13 мільйонів! Це ім’я – sex.com, яке було придбано на аукціоні Sedo.com компанією Clover Holdings Ltd. у 2010-му році.